Razor 81
Legacy Member
hey,
nog is bezig geweest met wat in een te boxe.. geen industrial of darkcore fzo.. meer naar de mainstream kant op.
Gemaakt met flstudio 6 , 909 samples , vstation , z3ta en een heleboel fx
Razor - Jarhead
Is voorlopig gemaakt door koptelefoon (en dus nog niet af..) dus mss best ook daardoor luister..
Alé have fun listening
nog is bezig geweest met wat in een te boxe.. geen industrial of darkcore fzo.. meer naar de mainstream kant op.
Gemaakt met flstudio 6 , 909 samples , vstation , z3ta en een heleboel fx

Razor - Jarhead
Is voorlopig gemaakt door koptelefoon (en dus nog niet af..) dus mss best ook daardoor luister..
Alé have fun listening

thx 
grappig dat je daar nog naar luistert! thx though