Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kmoet er geen ander meer hebben*DeFees* zei:ik heb op't moment toch wel mijn droomgitaarkmoet er geen ander meer hebben
https://www.beyondgaming.be/forums
en é hier boven : telecasters = bweik imo, dien headstock, die pick up plaatsing, zo wrong in mijn ogen

vooral de pickguard. Als ik dan toch eentje moet kiezen, vind ik de '52 RI nog het mooiste:Manuvdv zei:Die vind ik eigenlijk mindervooral de pickguard.
onsmozes zei:Ok... Iemand met een foto van Julia Roberts als avatar en een handvat als favoriete gitaar die een telecaster fout noemt...

onsmozes zei:Ok... Iemand met een foto van Julia Roberts als avatar en een handvat als favoriete gitaar die een telecaster fout noemt...
![]()
en ik vind dat handvat geen minpunt, eerder een plus punt, originele superstrat vorm, weegt zowiezo minder daar daar... 
onsmozes zei:Ok... Iemand met een foto van Julia Roberts als avatar en een handvat als favoriete gitaar die een telecaster fout noemt...



Sick` zei:Als we dan toch allemaal aant showen zijn:
http://priv.devbox.be/omen6/IMG_0819.JPG
Meer pics zijn in diezelfde folders te vinden.

Die kat ernaast xDSick` zei:Als we dan toch allemaal aant showen zijn:
http://priv.devbox.be/rga121h/rga121h_cdo.jpg
http://priv.devbox.be/omen6/IMG_0819.JPG
Meer pics zijn in diezelfde folders te vinden.
vloet zei:hebt ge die kat erbij gekregen![]()


ad:yups, gaat goed ^^Riffke zei:
