Archief - gewichtjes afgebroke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaws

Legacy Member
SaKT zei:
tege de post ofzo :p das mijn verhaal tegen dat van hen he :p

zou secondelijm sterk genoeg zijn omzoiets zwaar te ondersteunen?
dat is helemaal ni zwaar he, ge zou is moeten weten wa lijm soms wel ni draagt...

1337mr.hanky

Legacy Member
neem special plastiek lijm ofzo, bison heeft dat waarschijnlijk wel, die lijm is meestal wel redelijk goed
der bestaan ook zo chemische vloeibare lijm ofzoiets wat dat plastiek aaneen brandt (last ahw).

SaKT

Legacy Member
k merci :)
den dezen zal morge achter plastieklijm gaan!
en ook nog een ferme "hoera" voor de post!!:sad:

Mr. SLASH

Legacy Member
ik had vroeger een potje lijm van bij de Volkswagen en ge moest da in diepvriezer leggen , da droogde op paar min op en was betonhard , als ge uw vingers per ongeluk aan elkaar zou gelijmd hebben , mochte naart ziekenhuis want da was onmogelijk om da nog los te krijgen .

ik ken niet de naam meer maar mss zijn hier nog mensen die da kennen , is dus lijm die ge in diepvriezer moet bewaren . iemand ???

TRFluffy

Legacy Member
wth... maare... wie verstuurd er nu tt's met de gewichten op de toonarm?? :s

Real

Legacy Member
Kzou daar nochtans niet zo snel aan denken hoor.
Maar ik zou dan ook nooit TT's met de Post verzenden. :s

Desperatozz

Legacy Member
1) ik zou al nooit tt's via de post versturen, altijd via pakketjes-levering
2) 2e hands kopen is en blijft een gevaar, zeker bij zo'n aankoop bij iemand onbekend ...
3) van de post krijg je nooit schade terugbetaald zene ... dan zeggen ze gewoon da't nie goe verpakt was ... zo heb'k ook een paul van dyck-for an angel volledig van elkaar toegezonden gekregen ...

HHooligan

Legacy Member
Stonden de gewichtjes er nog op dan als ze aangeleverd werden? Dan is het de schuld van diegene die ze verzonden heeft, omdat hij ze er niet afgedraaid heeft.

Nu het is geen ramp, ik had ook eens een TT laten vallen, en ook gewichtje afgebroken (was ook plastiek). Heb het gewoon met secondelijm van in de carrefout geplakt, en het hield supergoe en is nooit meer losgekomen.

Het is dus echt geen ramp.

GReetz, en in vervolg de gewichtjes erafnemen bij verzenden, ook de platter moet je deraf halen ;)

b-slooc

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
ik had vroeger een potje lijm van bij de Volkswagen en ge moest da in diepvriezer leggen , da droogde op paar min op en was betonhard , als ge uw vingers per ongeluk aan elkaar zou gelijmd hebben , mochte naart ziekenhuis want da was onmogelijk om da nog los te krijgen .

ik ken niet de naam meer maar mss zijn hier nog mensen die da kennen , is dus lijm die ge in diepvriezer moet bewaren . iemand ???
Idd, wij hebben dat ook zo eens gekocht op ne markt aan de zee.
Da lag dan in de frigo gewoon. En idd, het plaktte echt beregoe!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan