Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Desperatozz zei:afgebroken? moet ge die er niet zelf nog opdraaien?![]()
ferre zei:yep das afgebroke
per total dus
wa voor TT's zijn het en waar hebde die gekocht ?

Nieuwe toonarm laten steken is naar het schijnt ENORM duur.SaKT zei:hq30d's idd
per post..wss hebbe ze ermee zitte smijte enz..was nochtans goed ingepakt..das 250€ na de klote..da kan toch ni?Ik kan daar geen andere toonarm opsteken ofzo?
merci vo den hoopReal zei:Ik hoop het voor u.

"