Nausea
Legacy Member
Iep mannen,
Deez is een teaser van nieuwe track 'raver' waar ik aan bezig ben.
khoop dagget goe vindt, en laat zeker weten waje denkt!
(pas op: op de allereerste seconde hoor je een "toink" geluidjen ofziets, das foutjen bij het exporteren van het nummer)
(De andere track met missy e vocal ben ik ook aant herwerken dus die gaak binnekort ook reposten)
Nausea
direct download
11 MB: http://www.mediafire.com/file/j2bnn2w2zzd/RAVER 2.wma
4 MB: Nausea - Raver2 - SoundCloud
Deez is een teaser van nieuwe track 'raver' waar ik aan bezig ben.
khoop dagget goe vindt, en laat zeker weten waje denkt!
(pas op: op de allereerste seconde hoor je een "toink" geluidjen ofziets, das foutjen bij het exporteren van het nummer)
(De andere track met missy e vocal ben ik ook aant herwerken dus die gaak binnekort ook reposten)
Nausea
direct download

11 MB: http://www.mediafire.com/file/j2bnn2w2zzd/RAVER 2.wma
4 MB: Nausea - Raver2 - SoundCloud
Ma ik zou er nog een beetje aan werken.. uw basslijn is zo beetje saai na een tijd. Volgt zo altijd mooi het tempo van de beat.. mss wa mee spelen? 

vrij frustrerend. Is er een ander forum waar wel comments gegeven worden??


