Archief - |Electro| Nausea - Raver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nausea

Legacy Member
Iep mannen,

Deez is een teaser van nieuwe track 'raver' waar ik aan bezig ben.

khoop dagget goe vindt, en laat zeker weten waje denkt!

(pas op: op de allereerste seconde hoor je een "toink" geluidjen ofziets, das foutjen bij het exporteren van het nummer)

(De andere track met missy e vocal ben ik ook aant herwerken dus die gaak binnekort ook reposten)

Nausea

direct download ;)
11 MB: http://www.mediafire.com/file/j2bnn2w2zzd/RAVER 2.wma

4 MB: Nausea - Raver2 - SoundCloud

zemanwithzeplan

Legacy Member
Ik vind het al vast hele vette sounds hebben. Kan wel een dikke tune worden :D Ma ik zou er nog een beetje aan werken.. uw basslijn is zo beetje saai na een tijd. Volgt zo altijd mooi het tempo van de beat.. mss wa mee spelen? :)

Nausea

Legacy Member
aiai, wat moet ik vreselijke muziek maken, gezien al de comments.:oink::sleep: vrij frustrerend. Is er een ander forum waar wel comments gegeven worden??

let's hope so :bow:

Dj Aero

Legacy Member
ik mis deftige mastering in uwen track. Ik hoor amper uw drums en met namen uwen bassdrum. uw lage tonen van uwen bass komen ook niet hard genoeg over, wat toch vrij essentieel is, zeker als ge deze stijl op gaat. Verder zou ik aanraden om te zorgen voor nen deftigen opbouw, werken naar ne climax toe. Ge begint gelijk met al uw elementen er in te smijten, wat de rest van den track saai maakt aangezien er geen variatie in zit.

voor de rest wel leuke sounds en goed idee. gemaakt met?

Nausea

Legacy Member
Das eens goeie comment zé ;) EDIT: de bassdrum komt idd niet genoeg door. Wat betreft opbouw: de track heb ik gerendered als teaser, meer sample van het volledige nummer, want het eigelijke nummer is veel langer, met intro erbij en volledige eindstuk... Dus dit is niet de volledige versie. Der moet wel zeker nog variatie in de basslijn komen, das een feit.

gemaakt met cubase 4. Kwerk er nu kleine 2 jaar mee.

zemanwithzeplan

Legacy Member
Nausea zei:
aiai, wat moet ik vreselijke muziek maken, gezien al de comments.:oink::sleep: vrij frustrerend. Is er een ander forum waar wel comments gegeven worden??

let's hope so :bow:

haha ja de comments zijn schaars tegenwoordig :p

Arpeggiator

Legacy Member
Sorry voor de late reply hierop. Ik ben dus nogmaals helemaal niet thuis in dit genre dus vind het altijd ook super moeilijk om te replyen. Het enige wat ik kan zeggen is dat dit wel dikke ambience is als je dat op een fuif hoort ofzo denkik ^^

Nausea

Legacy Member
phaselocked zei:
Sorry voor de late reply hierop. Ik ben dus nogmaals helemaal niet thuis in dit genre dus vind het altijd ook super moeilijk om te replyen. Het enige wat ik kan zeggen is dat dit wel dikke ambience is als je dat op een fuif hoort ofzo denkik ^^

THX man, tis eigelijk daarvoor dat ik het post als teaser of sample, om te kijken of de feel van het nummer goed zit, om te zien of de vibe over komt. Ik doe dit omdat ik zelf ook vaak direct naar het midden van een nummer ga om te kijken of het vet is of niet.

Vanaf min 2.00 vind ik het nummer op zijn best...

kisthechef

Legacy Member
De laatste stukken beginnen steeds minder 'relevant' te worden. Niet dat het echt saai wordt, maar ik zou waarschijnlijk redelijk vlug een ander nummer inmixen (maar ik zou 'm dus wel spelen :)).

Basslijn is wel killer.

Nausea

Legacy Member
kisthechef zei:
De laatste stukken beginnen steeds minder 'relevant' te worden. Niet dat het echt saai wordt, maar ik zou waarschijnlijk redelijk vlug een ander nummer inmixen (maar ik zou 'm dus wel spelen :)).

Basslijn is wel killer.

dag kisthechef, aangenaam, ken u nog nie :)

thx fo the commment! denk dak begrijp wa je bedoelt, der zou mss een tweede stuk moeten komen dat nogal verrassend breekt met de rest om de aandacht te houden... :music:

kisthechef

Legacy Member
Nausea zei:
dag kisthechef, aangenaam, ken u nog nie :)

thx fo the commment! denk dak begrijp wa je bedoelt, der zou mss een tweede stuk moeten komen dat nogal verrassend breekt met de rest om de aandacht te houden... :music:

Ook van mijnentwege een aangename kennismaking. Dat lijkt me een correcte analyse :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan