Ffe off-topic:
Ik heb juist op myspace het filmke gzien dat BB uw track Iron Man speelt... Ik dacht dat ze meer aan't zwanzen waren, maar die Tommy gaat echt door't dak.. :O F*ck dude, dees is echt... MAJOR respect

! 'T zal ni lang meer duren voor ge uw big label binnenhaald, fo sho!