Archief - [electro] Gtronic - Slasher

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Jow,

lekkere track alvast, is inderdaad wel erg donkere electro :D Als ik toch een minpuntje mag geven. De aanloop naar de eerste climax vind ik wat te druk, het vermindert het effect dat de climax zou moeten geven, allé moeilijk uit te leggen.. Voor de rest, ik vind het best wel goed, vette sounds enzo; dikke kick en vullende bass. meer moet da ni zijn! :)

ben benieuwd naar de final version man

Canniball

Legacy Member
aanloop naar de zware bassynth bedoelde?
Dus eigenlijk men 2e synth (intro synth) die te druk is?

merci voor den tip!

Arpeggiator

Legacy Member
De eerste synth klinkt iets te scherp door mijn headset, niet fijn voor de oren. Ik moet het dan even stiller zetten, en dan terug luider.

Voor de rest, vette track again!

Blijve gaan!

Canniball

Legacy Member
intro synth ietske aangepast,
alsook de opbouw etc
(deze versie is nog ni online)

iemand nog raad?

Vonz

Legacy Member
Ik ken niets van synths, opbouw of tracks maken. Maar vind deze wel ne nice banger! Keep it up

Velcro

Legacy Member
zijt gij Gtronic, nice, kluister al even naar 'iron man' vette track

Clash

Legacy Member
zalige climax, echt ne vette beat wa ge ondertusse bij gtronic gewoon zijt in de zeer positieve zin! nice afgewerkt, klasse dude!

cheers!

Koentjes

Legacy Member
Amai dees trekt echt op gene z*k...! Haha, neeje :D Just kidding. Nice track as usual :D

Enige opmerking die da'k direct zo kan bedenken is dat ge mss te hard op die ene synth bouwt.. Misschien ook andere sound(s) proberen tussen te foefelen, ookal is't maar van die hoge nootjes of iets dergelijks.. Just an idea..! Ik vind dat hem ook beetje te abrupt stopt? Maja, das maar minor :P Proper werk anywhoo !

Word deze ook gereleast?

zemanwithzeplan

Legacy Member
deze kan me minder charmeren dan Iron man en Die Hard... maar kom laten we eerlijk zijn tis weer goed!

Gwn blijven gaan :D

Arpeggiator

Legacy Member
Zoo vet echt! Die bas is niet te doen, zalig! Theeft iets weg van een digitale drilboor ofzo xD

Canniball

Legacy Member
hahaha :D
Digitale drilboor?? hehe lache

@Koentjes: Deze zal wss mee op de EP komen..
Ik snap uw opmerking, maar ik wilde de track simpel en droog houden
Ik zal uw opmerking eens in de volgende track verwerken ;)


Merci iedereen voor de zalige commentaren!

Koentjes

Legacy Member
Ffe off-topic:
Ik heb juist op myspace het filmke gzien dat BB uw track Iron Man speelt... Ik dacht dat ze meer aan't zwanzen waren, maar die Tommy gaat echt door't dak.. :O F*ck dude, dees is echt... MAJOR respect :D! 'T zal ni lang meer duren voor ge uw big label binnenhaald, fo sho!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan