Canniball
Legacy Member
Jo manne!
Heb enkele dagen zitten werken aan een nieuw trackje.
De track moet nog deftig worden afgewerkt,
maar ik heb alvast een previewke op de myspace gezet.
De bedoeling was om een donkere electro track te maken
GTRONIC sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Shoot your comments
Heb enkele dagen zitten werken aan een nieuw trackje.
De track moet nog deftig worden afgewerkt,
maar ik heb alvast een previewke op de myspace gezet.
De bedoeling was om een donkere electro track te maken
GTRONIC sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Shoot your comments

Als ik toch een minpuntje mag geven. De aanloop naar de eerste climax vind ik wat te druk, het vermindert het effect dat de climax zou moeten geven, allé moeilijk uit te leggen.. Voor de rest, ik vind het best wel goed, vette sounds enzo; dikke kick en vullende bass. meer moet da ni zijn! 
Proper werk anywhoo !