Archief - Dour Festival 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Edit hierboven: wolfmother van belgië ? :') Ze bestaan zelfs ni eens meer.. laat staan in belgië.

Belgische acts:
The Sedan Vault
Stoornis
X&trick

Internationale acts
Diplo
Somatic Responses
Panacea
Black Sun Empire
Noisia
The Dj Producer
Klute

Hellcats

Legacy Member
Wolfmother is toch australisch?

Belgische:

The Kids
Unarmed Riot
Hong kong dong


Internationale:

M.I.A.
Santogold
Miss kittin & the hacker
Misfits
Messer chups
Guitar wolf
PJ harvey

Pitter

Legacy Member
belgische acts:
al vergeten: ook ni zo belangrijk, ken ni veel goed belgisch eerlijk gezegd:p
internationale:
wighnomy brothers
my my
langenberg
phonique
scsi-9
extrawelt
ben watt

hmm ik krijg ook wel zin in postrock al ken ik daar gene bal van, maar explosions in the sky of Godspeed.. vind ik wel feest. zou zo iets op dour kunne komen?

Chalk

Legacy Member
Dju! Ik had Dj Magda terug moeten stemmen :o Zalig vond ik die!
@ Pitter: nice namen :) Al zou ik niet weten welk genre? :p Wat straffere minimal zou ik het noemen.

?therapy?

Legacy Member
Belgische
Pragha Khan
Daan
Arno

Internationaal
Caspa & rusko
Bonobo
nu:tone
Grails
Boards of canada
Autechre
Incubus

Kon niet echt op Belgische groepen komen eigenlijk :unsure:

Pitter

Legacy Member
Chalk zei:
Dju! Ik had Dj Magda terug moeten stemmen :o Zalig vond ik die!
@ Pitter: nice namen :) Al zou ik niet weten welk genre? :p Wat straffere minimal zou ik het noemen.

house ofzo geen id :p

shiftyke

Legacy Member
belgisch

- Droon
- jay mayhem
- Basta Bla

- KRS-One
- Common
- Madlib
- Guilty Simpsons
- The Roots
- Dilated People
- Talib Kweli

Rara welk genre wil ik meer horen op dour :p

spray-bunny

Legacy Member
BE

Arno
Magnus
Praga Khan

INT

Venetian Snares
Limewax
Groundation
St. Germain
Tiken Jah fakoly
Eek-a-mouse

GENRE

Breakcore

Eigenlijk kan het me geen barst schelen, zolang er maar veel onbekende maar beloftvolle groepen/dj's opduiken.

Gattuso8

Legacy Member
Belgisch

Customs
Waxdolls
Selah Sue


Internationaal

Late of the Pier
Popof
Yuksek
Royksopp
Slagmalsklubben
The Last Shadow Puppets
Empire Of The Sun

JackM

Legacy Member
belgisch:
dimitri andreas
tom dazing
(kkon echt nie direct op iemand komen :p)

internationaal:
matthew dear
matthew jonson
cobblestone jazz
scsi-9
joey beltram
wighnomy brothers
noisia
en nog iets waar ek niemeer kan opkomen.

als er hiervan al 1 zou komen zou ik blij zijn :D

t0tec

Legacy Member
Belgisch:
- Shameboy
- GTRONIC
- Praga Khan

Internationaal:
- Venetian Snares
- Booka Shade
- Dmitry Fyodorov
- Boeoes Kaelstigen
- Yuksek
- Hostage
- Underworld

Welk genre meer vertegenwoordigt?
Experimental...

Eerste keer mss da'k ga, 19 juli mijne verjaardag dus :p dubbel feest als er wa goeie namen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan