Archief - Dour Festival 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Subwoofer

Legacy Member
21st Dour Festival | 16 17 18 19 July 09

TICKETS TE KOOP VANAF VANDAAG!
85 €
4 FESTIVALDAGEN
(van 16 tot 19 juli)
+ parking of pendeldienst (vanaan het station van Saint-Ghislain)

85 € (+ 15 € camping)
4 FESTIVALDAGEN (van 16 tot 19 juli)
+ toegang tot de camping vanaf woensdag 15 juli (16h)
+ parking of pendeldienst (vanaan het station van Saint-Ghislain)

Voorlopig zijn er nog geen dagtickets te koop. Die volgen later.
Voor mensen die liever hun ticket nog niet kopen zonder al wat namen te kennen: geen probleem, er zullen nog tickets zijn op het moment dat we de eerste namen bekendmaken.


Wie gaat er allemaal?

eflyer.jpg

Pitter

Legacy Member
2jaar gelede alle dagen geweest, dik geamuseerd
vorig jaar 1 dag, ook dik geamuseerd en spijt da ik geen 4dage ben geweest
dus dit jaar nr alle wrsheid alle dagen, tenzij affiche heeeeel slecht is :d

shiftyke

Legacy Member
Ik hoop dat ze KRS-one terug vragen en dat hij dit maal niet cancelt :(

Chalk

Legacy Member
Ik hoop weer te gaan, vorig jaar ook geweest. Maar met het buitenlands kamp met de Jin (scouts) dat ik ga doen, weet ik niet of ik op tijd terug ben :(

Ik denk wel dat ze de prjis nog zullen verhogen, wat ik wel een spijtige zaak zal vinden indien dit het geval is..

Pitter

Legacy Member
Chalk zei:
Ik hoop weer te gaan, vorig jaar ook geweest. Maar met het buitenlands kamp met de Jin (scouts) dat ik ga doen, weet ik niet of ik op tijd terug ben :(

Ik denk wel dat ze de prjis nog zullen verhogen, wat ik wel een spijtige zaak zal vinden indien dit het geval is..

de prijs staat er boven he :d

Kid_C

Legacy Member
Dit jaar geen dour voor mij want zal op roadtrip gaan. Het zal pijn doen als de namen verschijnen. :p

JackTheGroove

Legacy Member
Omdat er nog geen namen bekend zijn en omdat we de prijs zo laag mogelijk willen houden, kun je VOORLOPIG tickets aanschaffen voor dezelfde prijs als dit jaar.
Dus prijs zal nog opslaan als namen bekend geraken?

?therapy?

Legacy Member
Hmm, precies :unsure:
Dan ga ik mij wel al wagen om een ticket te kopen voor dat het duurder word :D

Kid_C

Legacy Member
?therapy? zei:
Hmm, precies :unsure:
Dan ga ik mij wel al wagen om een ticket te kopen voor dat het duurder word :D

Kan niet fout gaan, als je voor veel genres openstaat ben je zeker van 4 dagen plezier. (en dan nog, het is dour..)

?therapy?

Legacy Member
Gelukkig sta ik open voor heel wat genres :D
Bah hé, kwou dat het al zomer was :sad:

?therapy?

Legacy Member
Kheb de knoop dan maar doorgehakt en heb mijn ticket al gekocht. :D
Gelukkig gaat er toch al zeker 1 maat van mij mee.

shiftyke

Legacy Member
na de exaams er meteen om ze :D

ik hoop terug een stonesthrow night zoals 2jaar terug

skampy

Legacy Member
ik hoop vooral een hiphop dj topper à la J.Rocc, Shortkut, Melo-D, Revolution (was enkele jaren terug de waanzin), Spinna,...

shiftyke

Legacy Member
J rocc zou idd wel netjes zijn, Peanut Butter wolf tourt door gans europa en niet langs belgië, misschien komt hij dan ofzo

Jrocc live at do-over is trouwens te downe op de stonesthrow podcast

boesje

Legacy Member
Kben vorige week zaterdag mijn ticket gaan halen in de fnac. Hopelijk weer even veel/even goeie reggae/dub als vorig jaar.

X1RON

Legacy Member
Ik ga dit jaar wss ook weer voor het derde jaar op rij aangezien onze reis niet meer doorgaat. Hopelijk dit jaar wat minder overhyped-elektro..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan