Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1337mr.hanky zei:tis eig zo dat ne dj die ergens gaat draaien in een club neemt meestan een 25tal platen mee, dit zijn dan zijn "lievelingsplaten" waar hij dan heel wat moeite heeft voor moeten doen om te vinden en erg gehecht aan is
op die manier kan je een dj echt ENORM hard raken
zo draait ge iemand echt ne dikke kloot af he
daarmee dat ik dacht, die kerel moet die frank echt haten

rofl, omdat die kerel 50plaatjes kwijt is?1337mr.hanky zei:mjah wie weet ist voor een groot deel gedaan met dj frank nu eh



HHooligan zei:BTW.
Ik dacht de dj Frank in Carré draaide...?

DJ BUZZE retro zei:iedereen die platen heeft, en ze kwijtgeraakt door diefstal verdient medeleven. Hopelijk kunnen de daders gevonden worden en krijgt hij z'n platen terug.
ff iets anders over die summerjam... dat vind ik echt het mislukkelingschijfje van de zomer van 2 jaar terug ze... 2 liekes gewoon op elkaar plakken... sorry maar da kan elke amateur producer hier op telenet ook. En daar dan massa's geld uit slaan... ik gun het hem wel, het gaat niet om een persoonlijk probleem... maar zo'n schijven verdienen geen respect vind ik... wa zoude ervan vinden askik hit hard ofzo uitbracht me dan da geneurie derbij van I like it loud ofzo... en da wordt ne commerciële hit...
natuurlijk zoals alle laagkwalitatieve bocht werd ook summerjam 10 keer gedraaid ... aaargh wat waren dat toch ergerlijke uitgaansnachten
niet iedereen weet dit... maar summerjam is de jaydee radio mix van "fiësta" van the sunclub, gecombineerd met de vocals van the underdog project "summerjam", een heel bescheiden hitje een paar jaar ervoor.
muziek niet gemaakt uit liefde voor de muziek, wel voor het geld, zeg ik u![]()


ferre zei:wel meneertje buzze retro, jij gaat hier totaal offtopic , wat jij over een plaat vind interesseert ons geen zak , ik ga toch ook niet liggen ronbazuizen hoe slecht dj mystery - punani ofzo wel is
jij kent duidelijk niet het hele verhaal achter de summerjam affaire, dus ik zou mijn mond maar houden als ik u was
beledigd? oeeeh

Dafference zei:en minder respect voor de onbeleefde Ferre.![]()

DJ BUZZE retro zei:wel meneertje ferre het is niet omdat gij zo'n "fan" zijt van dj frank dat iedereen z'n kont moet likken he... en er zijn genoeg mensen die dat summerjam kutschijfje haten... meestal dj's , m.a.w. mensen die muziek op een veel bredere manier bekijken dan de simpelgeestige radioluisteraars.
Heb ik nu uw "held"beledigd? oeeeh
deze topic ging over dj frank en iemand hiervoor had het over summerjam dus zò offtopic is het nu ook weer niet... en ik ben vrij om mijn mening te geven over een bepaalde track, niet?