Archief - Diefstal bij dj frank

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naos

Legacy Member
Zielig, zwak en hopeloos.

Hoop dat hij z'n spullen terug krijgt.

De waarde is enorm (Retro platen, niet makkelijk opnieuw te krijgen). De teleurstelling nog groter.

TnG-

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
tis eig zo dat ne dj die ergens gaat draaien in een club neemt meestan een 25tal platen mee, dit zijn dan zijn "lievelingsplaten" waar hij dan heel wat moeite heeft voor moeten doen om te vinden en erg gehecht aan is

op die manier kan je een dj echt ENORM hard raken

zo draait ge iemand echt ne dikke kloot af he

daarmee dat ik dacht, die kerel moet die frank echt haten

ik hoop toch da nen dj meer dan 25 platen meepakt :D
en nja, idd, zoals gezegd zijn het allemaal retro jump platen (frank draait ni echt de jump van nu voor zover ik hem al heb horen draaien) dus tzal wel een pak moeite kosten om die ooit nog te kunnen bemachtigen

1337mr.hanky

Legacy Member
dan kant eventueel toch nog veel geld waard zijn

mjah wie weet ist voor een groot deel gedaan met dj frank nu eh
nie dak da op zich erg zou vinden, mer da wenst ge niemand toe

CFK

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
mjah wie weet ist voor een groot deel gedaan met dj frank nu eh
rofl, omdat die kerel 50plaatjes kwijt is?


btw, 't verwondert mij zwaar dat ze zo'n mensen/dj's zelfs vragen om op fuiven te draaien :cry:

TnG-

Legacy Member
ja, want jullie stijl is de enige échte muziekstijl

(ik moe frank ook ni echt hard hoor, ma draaien kan em wel)

Imp

Legacy Member
ontopic :
laffe daad
klote als het gebeurt.
ze zouden die hun oren eraf moetten snijden omdat ze letterlijk muziek gestolen hebben :applause:

:offtopic:

t'wier mss tijd da die kerel wa jump kwijt is ...
want n/o maar dixies zuigt wel een pak ze
en als ge dan klein mannekes hoort vertelle da dj frank dé jump dj is ... :rofl:

HHooligan

Legacy Member
Is inderdaad superklote da zoiet gebeurd... Ma ik zou toch overwegen om een systeem uit te denken dat uw platen vastleggen aan de auto. Ik doe da ook altyd, met een ketting en een slot vastgemaakt aan de koffer :)

BTW.
Ik dacht de dj Frank in Carré draaide...?

ferre

Legacy Member
HHooligan zei:
BTW.
Ik dacht de dj Frank in Carré draaide...?


frank draait op vrijdag in dixies, op zaterdag (met laurent wery) en zondag in carré
en nog op verschillende andere plaatsen

DJ BUZZE retro

Legacy Member
iedereen die platen heeft, en ze kwijtgeraakt door diefstal verdient medeleven. Hopelijk kunnen de daders gevonden worden en krijgt hij z'n platen terug.

ff iets anders over die summerjam... dat vind ik echt het mislukkelingschijfje van de zomer van 2 jaar terug ze... 2 liekes gewoon op elkaar plakken... sorry maar da kan elke amateur producer hier op telenet ook. En daar dan massa's geld uit slaan... ik gun het hem wel, het gaat niet om een persoonlijk probleem... maar zo'n schijven verdienen geen respect vind ik... wa zoude ervan vinden askik hit hard ofzo uitbracht me dan da geneurie derbij van I like it loud ofzo... en da wordt ne commerciële hit...

natuurlijk zoals alle laagkwalitatieve bocht werd ook summerjam 10 keer gedraaid ... aaargh wat waren dat toch ergerlijke uitgaansnachten

niet iedereen weet dit... maar summerjam is de jaydee radio mix van "fiësta" van the sunclub, gecombineerd met de vocals van the underdog project "summerjam", een heel bescheiden hitje een paar jaar ervoor.

muziek niet gemaakt uit liefde voor de muziek, wel voor het geld, zeg ik u :tongue:

ferre

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
iedereen die platen heeft, en ze kwijtgeraakt door diefstal verdient medeleven. Hopelijk kunnen de daders gevonden worden en krijgt hij z'n platen terug.

ff iets anders over die summerjam... dat vind ik echt het mislukkelingschijfje van de zomer van 2 jaar terug ze... 2 liekes gewoon op elkaar plakken... sorry maar da kan elke amateur producer hier op telenet ook. En daar dan massa's geld uit slaan... ik gun het hem wel, het gaat niet om een persoonlijk probleem... maar zo'n schijven verdienen geen respect vind ik... wa zoude ervan vinden askik hit hard ofzo uitbracht me dan da geneurie derbij van I like it loud ofzo... en da wordt ne commerciële hit...

natuurlijk zoals alle laagkwalitatieve bocht werd ook summerjam 10 keer gedraaid ... aaargh wat waren dat toch ergerlijke uitgaansnachten

niet iedereen weet dit... maar summerjam is de jaydee radio mix van "fiësta" van the sunclub, gecombineerd met de vocals van the underdog project "summerjam", een heel bescheiden hitje een paar jaar ervoor.

muziek niet gemaakt uit liefde voor de muziek, wel voor het geld, zeg ik u :tongue:

wel meneertje buzze retro, jij gaat hier totaal offtopic , wat jij over een plaat vind interesseert ons geen zak , ik ga toch ook niet liggen ronbazuizen hoe slecht dj mystery - punani ofzo wel is
jij kent duidelijk niet het hele verhaal achter de summerjam affaire, dus ik zou mijn mond maar houden als ik u was

.eX3

Legacy Member
frank draait in dixies (af en toe nog)
carré
en highstreet.

en ja hij KAN draaien, ook al is het iets commercieler, hij verdiend er tenminste zen geld mee.

btw over de whiner van summerjam

lees het verhaal na op www.djfrank.be (ik raad de whiners echt aan om dat te doen)

Anoniem09

Legacy Member
Over die summerjam, kijk naar DJ Tiësto, Traffic bestond al jaren voor zijn hit, hij heeft gewoon die rechten gekocht en bekke bass onder gezet en tis een wereldhit. Slim zijn noemen ze dat :)

Iedereen verdient respect die zalige muziek maakt, ook al zijn dat 2 nummers op elkaar, zolang het goed klinkt :)

DJ BUZZE retro

Legacy Member
ferre zei:
wel meneertje buzze retro, jij gaat hier totaal offtopic , wat jij over een plaat vind interesseert ons geen zak , ik ga toch ook niet liggen ronbazuizen hoe slecht dj mystery - punani ofzo wel is
jij kent duidelijk niet het hele verhaal achter de summerjam affaire, dus ik zou mijn mond maar houden als ik u was

wel meneertje ferre het is niet omdat gij zo'n "fan" zijt van dj frank dat iedereen z'n kont moet likken he... en er zijn genoeg mensen die dat summerjam kutschijfje haten... meestal dj's , m.a.w. mensen die muziek op een veel bredere manier bekijken dan de simpelgeestige radioluisteraars.

Heb ik nu uw "held" :rofl: beledigd? oeeeh

deze topic ging over dj frank en iemand hiervoor had het over summerjam dus zò offtopic is het nu ook weer niet... en ik ben vrij om mijn mening te geven over een bepaalde track, niet?

Dafference

Legacy Member
kDenk da ni alle deejays da 'kutschijfje' haten.. anders zouden ze het niet overal en altijd hebben gedraaid hebben hé?

Het is natuurlek het toppunt van commerce (hoewel.. er bestaat nog erger) maar ik heb toch liever dat het gemaakt is dan dat het niet gemaakt was. Want het was wel een memorabel zomerschijfje dat (en da moet iedereen toch toegeven) wel catchy klonk en waar duizenden mensen zich op hebben geamuseerd.. wa ze wsl ni op het originele zouden hebben gedaan, dus das toch ni onbelangrijk.
En dat van respect voor 2 plate over elkaar te mixen is wel juist, net zoals ge geen respect moet hebben voor Universal Nation Right & Exact.. but then again het is toch altijd het resultaat wa telt. Das iets wa hier op het music forum er natuurlek moeilijk ingaat, zie de mp3 vs. vinylmixen discussie.. :x

Ma drbij, als gij na Dj Frank zijn oude producties hoort (die gij beter kent dan mij) verdient hij da respect volges u weer wel dus over wa zed ge bezig.. da iemand iets (simpel) maakt wa u ni aanstaat, sjah das nu eenmaal smaak he.. Dus respect (en medeleven) met de Frank, en minder respect voor de onbeleefde Ferre. :tongue:

ferre

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
wel meneertje ferre het is niet omdat gij zo'n "fan" zijt van dj frank dat iedereen z'n kont moet likken he... en er zijn genoeg mensen die dat summerjam kutschijfje haten... meestal dj's , m.a.w. mensen die muziek op een veel bredere manier bekijken dan de simpelgeestige radioluisteraars.

Heb ik nu uw "held" :rofl: beledigd? oeeeh

deze topic ging over dj frank en iemand hiervoor had het over summerjam dus zò offtopic is het nu ook weer niet... en ik ben vrij om mijn mening te geven over een bepaalde track, niet?

lol , wie zegt dat ik fan ben ? ik ken frank redelijk goed is zeer toffe kerel, zoals al is gezegd zou ik dat verhaal op de site van frank mar eens lezen...
een simpelgeestige radioluisteraar ben ik evenmin...


toen dit topic werd gestart wist ik al direct dat er OPNIEUW ging gezeverd worden over summerjam en heel den bazaar

dat toont nogmaals voor mij de mentaliteit van dit forum aan

HHooligan

Legacy Member
Laten we hopen dat hij zn platen snel terug heeft!!

Ma waarom neemt hy zn platen mee in zn auto als hy naar de interieurbeurs ging? En toch raar dat ze dat pikken als er zoveel volk voorbij loopt... Moet toch iemand zijn dan die hem kent, en wist dat zn platen in de koffer zaten....

ferre

Legacy Member
denk dat het best is dat dit topic wordt gesloten

zeer volwassen mensen hiere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan