Archief - Diefstal bij dj frank

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.eX3

Legacy Member
Beste vrienden,

Gezellig namiddagje uit naar de Interieurbeurs in het Bouwcentrum van
Antwerpen is uitgedraaid op een zware teleurstelling.
Mijn auto stond geparkeerd voor het Esso-benzinestation op de
Legrellelei, vlakbij het Plazahotel. Daar passeert op een uur 1000
man denk ik...
Hij was helemaal ondergesneeuwd, je moet dus al echt weten dat het
mijn auto is, dat er platen-zakken ''kunnen'' inzitten... Om daar
zeker van te zijn moet je de achterruit sneeuwvrij maken om door
geblindeerd glas naar binnen te kijken, en dan zie je nog niks want
de platen zitten onder een ''hoedenplank''.... Niet bepaald een
typische zondagse bezigheid met dit weer....

Toch is dit gebeurd, toen ik terugkwam rond 16h was mijn achterruit
ingeslagen en 1 blauwe UDG-zak verdwenen. Een andere zak stond nog in
de koffer, wat erop kan wijzen dat
de daders zijn moeten vluchten... Ik weet het, het is een speld in
een hooiberg, maar via deze weg wil ik toch een oproep doen voor
info...Heeft iemand iets gezien, hoor je een zwaar verhaal (ik ben
ervan overtuigd dat de daders erover gaan praten, dit zijn bengels
die het onwaarschijnlijk super vinden dat ze de platen van '' DJ
F.R.A.N.K'' hebben gestolen), kortom hoor je iets, laat het me effe
weten. In de zak zit trouwens JUMP en Retro, allemaal in hoezen van
de winkel (DJ's RECORDSTOE SCHOTEN, de dj's onder ons weten wel wat
ik bedoel...)

Ik loof een beloning uit voor de tip die me mijn platen terugbezorgd.

[email protected]

Alvast bedankt.

source: DJ F.R.A.N.K

t is idd lame, en kut

?therapy?

Legacy Member
tis erg zo inbreken in auto's enal
waar gaat de wereld toch naar toe :(

Anoniem09

Legacy Member
Indd zeer erg, heb al paar keer met frank gebabbeld toen hij hier in de buurt moest draaien, toffe kerel.

Gek dat er mensen zich daarmee bezig houden, maar waarschijnlijk waren het "gewone" criminelen die dachten dat daar wel wat zou inzitten dat veel geld waard is.

Guca

Legacy Member
jump platen stelen allez allez, dan zijt ge toch beter af met de wegenkaart ofzo :x

nee nee, serieus laffe daad, maar betwijfel of dat ooit opgelost gaat geraken

boozeke

Legacy Member
hm,is uw auto getuned ofzo,
want der is overtlaatst iet gelijkaardig gebeurd;maar dan ipv platen die kerel zijn volledige installatie gepikt.

ferre

Legacy Member
koenpje zei:
Indd zeer erg, heb al paar keer met frank gebabbeld toen hij hier in de buurt moest draaien, toffe kerel.

is ne zeer toffe kerel, ga dar elke week platen hale,
tis echt jammer dat ze opzoek gaan naar die auto en dan een zak pikken
er zal wel iemand iets gezien hebben

Sabe

Legacy Member
damn, heft hier nog iets gestaan met die kerel met een begrafenis, dat die platen dan gepikt waren.
En nu dit :o

Gewoon laf en smerig.
Platen kosten opzich al stukken van mensen, ... en het is en blijft duur.

Hopelijk vind hij ze terug.

Stancke

Legacy Member
:offtopic: Dj F.R.A.N.K is da ni van Summer 2000 ofzo iets?:offtopic:

vs Rick Chrisna ofzo

Sorry van de :offtopic:

.eX3

Legacy Member
ja idd, zen muziekstijl vind ik minder maar hijzelf valt goed mee, ben er ook al ne keer plaatjes gaan kopen

ShadesOfJae

Legacy Member
Sabe zei:
damn, heft hier nog iets gestaan met die kerel met een begrafenis, dat die platen dan gepikt waren.
En nu dit :o

Gewoon laf en smerig.
Platen kosten opzich al stukken van mensen, ... en het is en blijft duur.

Hopelijk vind hij ze terug.

Was op dj2dj dacht ik,
echt jammer dat mensen dit doen, vinyl kost stukken van mensen, waar je lang voor moet werken, en op 5 minuutjes is alles weg ...

ferre

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
daders zijn 99% zeker mensen die summerjam slecht vinden


wtf heeft da er nu mee te maken ?
summerjam is enkele jaren oud, dus ik denk nie da da er iets mee te maken heeft

Wover

Legacy Member
verstancke007 zei:
Is goe liedje!

kill this bitch :p



Tja, what can I say, tis echt wel laf om dingen te stelen, en dan nog zo'n dure dingen.

In zo'n zak, hoeveel platen kunnen daar in, 50 ofzo? * 10 + nog eens €50 voor de zak zelf ofzo...

Sabe

Legacy Member
njah hangt er vanaf welke zak e xD

majah tkan zijn datter platen inzaten die ge niet meer kon kopen enzo :)
alee ge weet nooit e :)

het draait em gewoon om het principe :p

1337mr.hanky

Legacy Member
tis eig zo dat ne dj die ergens gaat draaien in een club neemt meestan een 25tal platen mee, dit zijn dan zijn "lievelingsplaten" waar hij dan heel wat moeite heeft voor moeten doen om te vinden en erg gehecht aan is

op die manier kan je een dj echt ENORM hard raken

zo draait ge iemand echt ne dikke kloot af he

daarmee dat ik dacht, die kerel moet die frank echt haten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan