Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thomazz Trigger

Legacy Member
:offtopic:
pandorxtcke zei:
http://bjornc.airheaded.be/7331/bjornc_live_at_hoevenen_belgium31_03_2006 .ogg

geen foto proof nodig dit is allemaal eigen muziek
50mb ogg file! opgenomen met men live in een afgelegen feestkot naast het autostrade in hoevenen!

opgenomen met uw live in een afgelegen feestkot naast het autostrade in hoevenen. Wa gij doet met uw lief in een afgelegen kot naast een of andere autostrade moet gij weten eh
:D vond het alleszins tof dat je dit opwindend nieuws met ons deelt :D

*grapke eh :p

Thomazz Trigger

Legacy Member
Kerel, al ooit gehoord van relativeren in de psychologie?
Ik heb u bij geen moment afgebroken eh :) Een grapje maken mag toch nog wel denk'k eh, net zozeer als jij SARCASME gebruikt :)
En heb bjocore ook niet afgebroken omwille van zen naam ofzo, maar wil maar zeggen dat weglopen niet helpt als je je stijl wilt promoten. Ik ben voorstander van mensen die hun eigen ding doen hoor! Be sure about that! ;)
Peace

Druckz

Legacy Member
heeeeeeel vet gemaakt top
doet me wat denken aan ventian snares?

Dj Aero

Legacy Member
Fruitboer zei:
Wie zegt nu over hem zelf dat hij een nieuw genre heeft gemaakt :confused:

dj ghost?

@ topic, ik ga zeker eens luistere alsek tijd em. ik zou et spijtig vinden moest ge weg gaan van dit forum dude, je bent een van de weinige die deftige commentz kan geven op homemade nummers. 80% zijn noobs, i need u dude :)

.eX3

Legacy Member
gotta love them flame topics.

trouwens IQ < 50 ?? als we dat zouden hebben zouden we niet in staat zijn om hier te posten

METHODman

Legacy Member
The requested URL /7331/bjornc_live_at_hoevenen_belgium31_03_2006 .ogg was not found on this server.



Upload !

Strawberry

Legacy Member
nja link werkt niemeer
ik vin core dingen super ... ma enkel om stronte scheef op een feest wa int rond te meppen
en vooral de mensen die daar rondlopen hou ik erg van
juist hellfish leg ik thuis nog eens op :)

Flipkikker

Legacy Member
Strawberry zei:
nja link werkt niemeer
ik vin core dingen super ... ma enkel om stronte scheef op een feest wa int rond te meppen
en vooral de mensen die daar rondlopen hou ik erg van
juist hellfish leg ik thuis nog eens op :)

check pm ;)

Mechelaar

Legacy Member
kannek ook ne pm krijgen?:) ik vermoed dat daar ne link instaat..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan