Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bandarlog zei:Ik heb zo'n vermoeden dat het niet meteen ligt aan die ene commentaar hier.

pandorxtcke zei:khem ne supper dikke nek ! en heb een eige style op gericht: bjocore
get over it!
anyway den boom in met dees forum .. dit was laatste wat ik hier gepost heb.

Fruitboer zei:Wie zegt nu over hem zelf dat hij een nieuw genre heeft gemaakt![]()




*Fruitboer zei:hij mag wel iet anders verzinnen dan bjocore![]()


echt prachtig op z'n plaats... achja<RAVEheart> zei:jij bent ongelooflijk simpel.
.eX3 zei:lol kerel echt fu, als ge denkt dat ge u zo populair maakt, imo hoefde hier nooit meer te komen
edit: na het beluisteren van de mix vind ik het toch maar troep hoor, de mix is imo volledige chaos, als je daar een minuut naar luistert heb je barstende hoofdpijn
² TRFluffy zei:da is gewoon "persoonlijke smaak"
en over "bjocore" ... komaan zeg, hij kon het even goed "energetic static electricity bouncing off the walls of hell" noemen. Iedereen zou het "goed gevonden" vinden of whatever, ma owee! het trekt op z'n naam!
Ik noem m'n muziekstijl ook soms "fluffstyle" niemand dat erover iets zei. waar is de consistensie?
wat nemen jullie alles serieus.
ze noemen trance a la tiesto toch ook soms tiestotrance...
my 2 cents...
Ik moet op een of ander bizarre manier spontaan denken aan een pak hollandse beschuiten ofzo
