Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dafference

Legacy Member
Moest het ni in ogg zijn zou ik het zeker downloaden.

Neenee, bespaar me de uitleg ik weet wat het is en wat er mogelijk is, ma ik laat het u ma weten.

En ineens ne threadbump voor zij die wel graag tooltjes en codecs installeren en formaten willen omzetten. :p

Xavez

Legacy Member
Dude.. Bjocore? :wtf:
Dit gaat er wel n beetje over voor mij :/

Blezz

Legacy Member
Neeje, nie weggaan, ik ben fan van uw producties

Trouwens, ik vind da ge da zo moogt noemen zenne, ge hebt ne heel eigen stijl, ne eigen sound, dus why not... En deze mix is typich Bjorn C imo, dus waarom het niezo noeme

Desperatozz

Legacy Member
sjah, beetje commentaar moet je kunnen verdragen hé bjorn ...

weglopen is niet echt een optie imho ...

...

ma mits't mijn ding nie is ga'k et nie downloaden

ps: je site werkt niet bjorn :)

bandarlog

Legacy Member
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet meteen ligt aan die ene commentaar hier. Als ge dit nog zou lezen: keep me up to date via msn he Bjorn!

Desperatozz

Legacy Member
bandarlog zei:
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet meteen ligt aan die ene commentaar hier.

aan wat dan wel? heb eens snel z'n laatst geopende topics bekeken en ik zie daar meestal niks dan deftige comments ... waaronder de meeste zelfs goede!

dus dan zo reageren op 1 post ... :crazy:

Fruitboer

Legacy Member
pandorxtcke zei:
khem ne supper dikke nek ! en heb een eige style op gericht: bjocore
get over it!


anyway den boom in met dees forum .. dit was laatste wat ik hier gepost heb.

Wie zegt nu over hem zelf dat hij een nieuw genre heeft gemaakt :confused:

Firestyler

Legacy Member
ik heb eens gezocht op die electrobel, man ik hoop dat je ze daar wel blijft posten!

Flipkikker

Legacy Member
Fruitboer zei:
Wie zegt nu over hem zelf dat hij een nieuw genre heeft gemaakt :confused:

het geeft het betere beschrijving van zijn stijl :s
ik heb er geen problemen mee :oink:

zal ook es luisteren, en hoop dat hij hier ook blijft posten, al iedere keer zalige tracks gehoord :applause:

edit: downloading mix :)

begin klinkt al lekker :D
kzit nog maar aan 11 mins :kwijl:


*neemt doekje en veegt mond af :$*

<RAVEheart>

Legacy Member
Fruitboer zei:
hij mag wel iet anders verzinnen dan bjocore :D

jij bent ongelooflijk simpel.


Anywayz kheb het 20 minuten uitgehouden maar dit is echt wel teveel van het goede voor mij. anywayz die missy gets up her ass herkende ik wel snel en vond ik ook wel leuk en ook die eerste hiphop-schijf verkrachting vond ik wel leuk gedaan. Voor de rest vind ik het pure overkill en een bashing van geluidjes.

Khou meer van uw tranceproducties :)

TRFluffy

Legacy Member
heb de goeie link gevonden, en het staat nu op.

het is inderdaad wel ERGGGGG hard... spijtig van de onderburen maar anders had ik dit es vol kot gezet... ook heb ik het hoog wat verminderd (en nie de bass) want het klinkt overstuurt... dus beetje minder hoog om die snerpendheid beetje weg te werken... Maar verder eeel stampend :D

die BOEM KRAK TINGELING KLETTER van urbanus was echt zo grappig :p echt prachtig op z'n plaats...

zalig setje. niet voor alle dagen, maar voor die paar keer wel goed

Hoe is dit gemixed? met eigengebrande cd's of live vanop de laptop met een of ander programma? (welk dan? ableton?)

Thomazz Trigger

Legacy Member
Als ik straks een track van mylo vertraag naar 20 bpm. Heb ik dan ook een eigen stijl gemaakt? Triggerlounge ofzo? :d
Ik vind het bullshit allemaal. En als ge idd denkt dat ge een nieuw genre hebt gemaakt, moet ge ook ni denken dat iedereen er meteen gek van is. Je moet juist promoten en NIET weglopen. Bjocore heeft op deze manier een dode toekomst zene!

.eX3

Legacy Member
lol kerel echt fu, als ge denkt dat ge u zo populair maakt, imo hoefde hier nooit meer te komen
edit: na het beluisteren van de mix vind ik het toch maar troep hoor, de mix is imo volledige chaos, als je daar een minuut naar luistert heb je barstende hoofdpijn

Xavez

Legacy Member
.eX3 zei:
lol kerel echt fu, als ge denkt dat ge u zo populair maakt, imo hoefde hier nooit meer te komen
edit: na het beluisteren van de mix vind ik het toch maar troep hoor, de mix is imo volledige chaos, als je daar een minuut naar luistert heb je barstende hoofdpijn
:) ²

m2s

TRFluffy

Legacy Member
da is gewoon "persoonlijke smaak"

en over "bjocore" ... komaan zeg, hij kon het even goed "energetic static electricity bouncing off the walls of hell" noemen. Iedereen zou het "goed gevonden" vinden of whatever, ma owee! het trekt op z'n naam!

Ik noem m'n muziekstijl ook soms "fluffstyle" niemand dat erover iets zei. waar is de consistensie?

wat nemen jullie alles serieus.

ze noemen trance a la tiesto toch ook soms tiestotrance...
my 2 cents...

Thomazz Trigger

Legacy Member
TRFluffy zei:
da is gewoon "persoonlijke smaak"

en over "bjocore" ... komaan zeg, hij kon het even goed "energetic static electricity bouncing off the walls of hell" noemen. Iedereen zou het "goed gevonden" vinden of whatever, ma owee! het trekt op z'n naam!

Ik noem m'n muziekstijl ook soms "fluffstyle" niemand dat erover iets zei. waar is de consistensie?

wat nemen jullie alles serieus.

ze noemen trance a la tiesto toch ook soms tiestotrance...
my 2 cents...

Het gaat niet om het feit dat hij het bjocore noemt, maar om het feit hoe belachelijk hij reageert op alle vormen van kritiek. Blijf dan thuis eh.
En tiestotrance, could be, heb het nog nooit gehoord imho. Tiestotrance lol
:p Ik moet op een of ander bizarre manier spontaan denken aan een pak hollandse beschuiten ofzo :crazy: :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan