XplicitSnake
Legacy Member
PoMpElSiEn zei:gohoh inqontrol wa ne knaller
toch overweldigend die main :|
Organisatorisch scheelde er toch veel imo. Geen VIP-parking terwijl het wel beloofd was, drank was verschrikkelijk en dan nog pokkeduur ook. 5 euro voor een fleske water en 2,5 euro voor ne pepsi die al 4 uren op den toog stond
Hardcore area was veel te klein en verschrikkelijk warm (ventilatie?) terwijl de early op sommige momenten serieus leeg was, vetste area van de avond. Aankleding was wel mooi verzorgd en de muziek was minstens van hetzelfde niveau
alhoewel het soms toch nog te stil stond.




