Archief - Defqon One 2009 (13/06/09)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XplicitSnake

Legacy Member
PoMpElSiEn zei:
gohoh inqontrol wa ne knaller :)
toch overweldigend die main :|

Organisatorisch scheelde er toch veel imo. Geen VIP-parking terwijl het wel beloofd was, drank was verschrikkelijk en dan nog pokkeduur ook. 5 euro voor een fleske water en 2,5 euro voor ne pepsi die al 4 uren op den toog stond :lol:

Hardcore area was veel te klein en verschrikkelijk warm (ventilatie?) terwijl de early op sommige momenten serieus leeg was, vetste area van de avond. Aankleding was wel mooi verzorgd en de muziek was minstens van hetzelfde niveau :music: alhoewel het soms toch nog te stil stond.

Tommyknockerken

Legacy Member
inderdaad zelfde opmerking over die parking
echt waar schandalig. ben ik dus weer 14 euro aan kwijt.
daar gaat qdance een leuke mail voor krijgen van mij

lobotomix

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
inderdaad zelfde opmerking over die parking
echt waar schandalig. ben ik dus weer 14 euro aan kwijt.
daar gaat qdance een leuke mail voor krijgen van mij

nie dat ze veel aan u mail gaan doen ze :p

Distorted_crump

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
kzie eventarea dat nie zonder slag of stoot klaren eerlijk gezegd
ze zijn gewend van buskes in te leggen (en dan nog maar 4-5 per jaar ofzo) voor ne man of 20-30 steeds.

En nu gaan ze ineens 300 tickets hebben? Dus ze zijn van plan om 5-6 dubbeldekkerbussen te gebruiken ofzo? Als ze dat van plan zijn mogen ze dan in godsnaam wel eens hun opstapplaatsen uitbreiden naar gemeentes en steden BUITEN een straal van 5 kilometer rond Turnhout & Ravels en weet ik veel welke Antwerpse gehuchten nog :p

idd, dat is dikke beu zakkerij!
altijd maar in turnhout, ravels, peer... maar nooit keer in gent, brugge, kortrijk, of eender welke stad :s
kga niet expres uur nalf rijden naar turnhout om nen bus, alsde gewoon naar daar rijd zitte der mss 3u aan, ma om eerst nog uur nalf naar daar te krossen om dan nog ki 2u onder weg te zijn pff
nuja wel veel sjans dat we een bus hebben naar q-base! opstapplaats in brugge handig gewoon!

PoMpElSiEn

Legacy Member
iemand hier die nog tickets kan fixen?
vriendin van mij zo doodgraag meegaan :)

Vix

Legacy Member
Zo stom dat ik ook geen ticket heb kunnen bemachtigen. :< Gelukkig heb ik als troost de week erna Riverdance... Maar dan nog, defqon is de max!

Stephie

Legacy Member
Hallo allemaal,

ik wou samen met enkele vriendinnen naar DefQon.1 gaan volgende week. Maar wegens omstandigheden kunnen we alle vier niet meer naar dit festival. Wij hebben ons ticket via EventArea.be samen met een bustrip vanuit Ravels aangekocht.

Dus als iemand nog 4 of minder tickets moet hebben kan je altijd bij mij terecht via PM.

Graag had ik er 85 euro (60 euro voor ticket + 25 euro voor bustrip) per ticket voor gekregen. Dit is de prijs die ik er zelf voor betaald heb.

Ik heb dit al met de organisatie van EventArea.be besproken en zij hebben mij gezegd dat het geen enkel probleem is dat ik een vervanging zoek. Dus je kan ook met de bus mee.

Laat dus maar iets weten als er iemand is die onze kaartjes + bustrip wil overkopen.

Rutger

Legacy Member
PoMpElSiEn zei:
iemand hier die nog tickets kan fixen?
vriendin van mij zo doodgraag meegaan :)

Blijkbaar heeft Stephie der nog over dus je kan altijd is bij haar informeren he?

Groetjes

Trancerke

Legacy Member
jammer van die rare opstapplaatsen van eventarea. maar ja ik heb mijn tickets al dus ;)

Kempenaar

Legacy Member
Nog maar een paar dagen... De weervoorspellingen zijn voorlopig relatief goed :cool:

Rutger

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
kzie eventarea dat nie zonder slag of stoot klaren eerlijk gezegd
ze zijn gewend van buskes in te leggen (en dan nog maar 4-5 per jaar ofzo) voor ne man of 20-30 steeds.

En nu gaan ze ineens 300 tickets hebben? Dus ze zijn van plan om 5-6 dubbeldekkerbussen te gebruiken ofzo? Als ze dat van plan zijn mogen ze dan in godsnaam wel eens hun opstapplaatsen uitbreiden naar gemeentes en steden BUITEN een straal van 5 kilometer rond Turnhout & Ravels en weet ik veel welke Antwerpse gehuchten nog :p


We hadden toch bijna al onze plaatsen in minder dan anderhalf uur verkocht. Je moet er natuurlijk ook mee rekening houden dat het een heel investering is om 300 ticketten voor te schieten in de hoop dat je ze allemaal kwijtraakt. Volgend jaar koopt EventArea waarschijnlijk 500-600 ticketten op voor DefQon die dan normaal gezien over heel België verdeeld gaan worden. Grotendeels weer in Turnhout en Ravels omdat daar onze maatschappelijke zetel gevestigd is.

Maar volgend jaar proberen we er grootsteden uit de provincies Antwerpen, Oost-West-Vlaanderen, Vlaams Brabant en Limburg er toe te betrekken. Rome was ook niet op 1 dag gebouwd :)

PS: Enkel voor DefQon hebben wij gewerkt met opstapplaatsen waar wij al de "connecties" hebben. Voor evenement zoals Summerfestival, Tomorrowland, Laundry Day, Sensation, Black beschikken wij over een 50 tal opstapplaatsen.

sypro9000

Legacy Member
Da was gestoord goed :D

De aflsuittrack met zo'n goei vuurwerk was echt wel de bom.

Kempenaar

Legacy Member
Wat een super feest! :applause:

De namen die ik gezien heb: Franky Jones & Yves Deruyter, Coone, D-Block & S-te-Fan, Brennan Heart, Donkey Rollers, The Prophet, Dana, Technoboy, Alpha² en Headhunterz.

Wel erg jammer dat ik tijdens Alpha² en het begin van HH serieuze hoofdpijn kreeg en kotsmisselijk werd (nee niet van de drank ;) )
Gelukkig van achteraan toch nog knn genieten van de geweldige show op het einde!

Q-Dance :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan