Archief - Defqon One 2009 (13/06/09)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kempenaar

Legacy Member
Defqon.1 Festival 2009

As usual, Q-dance wil organize Defqon.1 Festival in the second week of June and this years date will be Saturday the 13th of June.

There aren't big suprises for the pre sale either. Pre sale will start at the date of In Qontrol on the 25th of April at 13:00/1PM (CET). You can buy your ticket at TopTicketLine - Error Page No Cookies and in all stores of Free Record Shop.

Q-dance advices you to register yourself before the 25th of April at Ticketonline.nl, to fasten up the ordering proces. Just like previous years, Q-dance will do as much as possible to get the tickets to the real fans only. You will read soon on Q-dance.nl how we are trying to achieve that.

Keep an eye on the Q-dance website for more info.

Vix

Legacy Member
Wil ik ook al zo lang naartoe! Het wordt weer een drukke zomer... :D

PoMpElSiEn

Legacy Member
been there done that ;)
voirg jaar wel sjaans gehad was eerste keer va nde telefoon gegooit omdak visa ni bij de hand had

Tommyknockerken

Legacy Member
welke domme kloot belt er nu ook om dan met visa te betalen :p lol betaalt met visa online

nuja hehe ik wacht gewoon op mijn ticketonline code zie :p

PoMpElSiEn

Legacy Member
jajoeng agge online ni binnegeraakte :)
kwas me 2gsm en me 2laptops aant bashe, :D

Kempenaar

Legacy Member
Eventarea legt bussen in en heeft 300 tickets. Dit jaar zal het dus wel moeten lukken. :D

Schummi88

Legacy Member
Niels_H zei:
Eventarea legt bussen in en heeft 300 tickets. Dit jaar zal het dus wel moeten lukken. :D

Inderdaad, spijtig dat het examens zijn maar dat wordt dan voor volgend jaar :). We zullen er niet dood aan gaan. Dan trekken we maar naar een ander feest :D.

Tommyknockerken

Legacy Member
kzie eventarea dat nie zonder slag of stoot klaren eerlijk gezegd
ze zijn gewend van buskes in te leggen (en dan nog maar 4-5 per jaar ofzo) voor ne man of 20-30 steeds.

En nu gaan ze ineens 300 tickets hebben? Dus ze zijn van plan om 5-6 dubbeldekkerbussen te gebruiken ofzo? Als ze dat van plan zijn mogen ze dan in godsnaam wel eens hun opstapplaatsen uitbreiden naar gemeentes en steden BUITEN een straal van 5 kilometer rond Turnhout & Ravels en weet ik veel welke Antwerpse gehuchten nog :p

Schummi88

Legacy Member
RED
Headhunterz
Fausto
Isaac
Technoboy
Wildstylez
D-Block & S-te-fan
Alpha Twins
The Prophet feat. Rocks
Noisecontrollers
Donkey Rollers
Kamui


Blue
Zatox
Tatanka
Davide Sonar
A-Lusion meets Scope dj
Brennan Heart
Ivan Carsten
Coone
Frontliner
Dana`


Black
Noize Suppressor
Nosferatu
Consumer & Counterfeit
Evil Activities
Day-Mar
Endymion
Promo
DJ Inyoung
Mad Dog & Anime
Tha Playah
Weapon X


Orange
Ali Wilson
Louk
Mark Sherry
Audiowarp
FJ Project
Artento Divini
Joop
Lisa Lashes
Randy Katana
Charly


Grey
Yves de Ruyter vs. Franky Jones ‘Bonzai Classics’
Charly Lownoise & Mental Theo
Sequence & Dminous
Panic & Buzz Fuzz
Digital Boy
The Viper
The Horrorist (Live)
Manu Le Malin
Gizmo
Stanton


Green
Mr. B
Jan Liefhebber
Peaky Pounder
Killswitch and Reset
Evan Forest
Surgeon
Amok
Rude Awakening
Mario Ranieri
Luna
Ido Ophir
Hosted by MC Dart

Silver
The Destroyer (Live)
The DJ Producer
The Teknoist (Live)
Matt Green (Live)
Traffik
Mez
The Outside Agency
Unexist
Hellfish
Death Machine


Purple
Beat Providers
Psyko Punkz
The Mindplayer
Atmosfears
D’Stylerz
Digital Punk
Profyler
Dailudia
B-Front
Ran-D


Brown
Qatja S
Mystery
Ladyboy
Sjoekde & Jones
The Playboyz & Guarana
Ruthless
Ronald V
Demoniak
Instigator

Vix

Legacy Member
Ziet er dik oke uit hé! ;) Deze zaterdag eerst en vooral al naar IN QONTROL gaan ! :applause:

PoMpElSiEn

Legacy Member
mijn ook :D
kwerd zot vrijdagnacht toen ik die mail van qdance zag :D

maar eerst INQONTROLLLLLLLLLL ! :D

exo

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
kzie eventarea dat nie zonder slag of stoot klaren eerlijk gezegd
ze zijn gewend van buskes in te leggen (en dan nog maar 4-5 per jaar ofzo) voor ne man of 20-30 steeds.

En nu gaan ze ineens 300 tickets hebben? Dus ze zijn van plan om 5-6 dubbeldekkerbussen te gebruiken ofzo? Als ze dat van plan zijn mogen ze dan in godsnaam wel eens hun opstapplaatsen uitbreiden naar gemeentes en steden BUITEN een straal van 5 kilometer rond Turnhout & Ravels en weet ik veel welke Antwerpse gehuchten nog :p

Opstapplaatsen zijn:

- Ravels
- Turnhout
- Meeuwen-Gruitrode
- Overpelt

Maar voor bustrips naar Tomorrowland vertrekken er bussen van bijna elke provincie van het land, dus ik weet niet waar je het haalt dat ze moeilijk bereikbare opstapplaatsen hebben. En vanaf 15 personen is het ook mogelijk je eigen opstapplaats te bepalen.

Kempenaar

Legacy Member
Ticketonline weer niet gelukt, wel ingeschreven bij Eventarea! Feestje!!!

PoMpElSiEn

Legacy Member
gohoh inqontrol wa ne knaller :)
toch overweldigend die main :|

Vix

Legacy Member
PoMpElSiEn zei:
gohoh inqontrol wa ne knaller :)
toch overweldigend die main :|

Amai, ne grote 'wauw' daarvoor! Nog altijd pijn aan mijne rug en schouders van heel de nacht nonstop te gaan... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan