Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjacka zei:Lost komt zeker uit op het album alleen was het oorspronkelijk ingezongen door lisa pure maar door omstandigheden waar ik géén verdere uitleg bij mag geven zijn alle tracks met lisa geanuleerd (behalve again) & is lost opnieuw ingezongen door Katherine ellis !!
PS: Roger zingt zelf niet in lost hoor !! Andere artiesten waar ie heeft met samengewerkt voor het album zijn GTO, kelis, allejandro sanz, omar, freak, danni minogue & bebel gilberto.
PS2: Nog ff geduld want Roger is nog ff laatste touch aan het leggen aan zen track met kelis en dan zal ie in no time in de winkel liggen.
Representin Roger for Belgium,
Maarten

tofsjacka zei:Jup ben trouwens nog één colloboratie vergeten met suzanne couch het nummer heet free en is zéér rustig maar oooooo zooo mooi !!
Grtz Maarten
hoe komt het dat je hem persoonlijk kent?