Archief - De nieuwe van roger sanchez

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wynants

Legacy Member
Weet iemand hoe die discokerel noemt in die clip van " Roger Sanchez - Turn On The Music " ?

Greetzz

GeeKer

Legacy Member
Bobby Farrell, dat wordt trouwens gezegd op het einde van de clip..

.TiTipower

Legacy Member
Roger sanshez heeft trouwens daar nog een liedje van: rendez vu (Roger sanheze secret rendez vouz mix)

GeeKer

Legacy Member
Das ne remix van Basements Jaxx. Rogers nieuwste plaat noemt Lost, maar is nog niet gereleased, weer zelf ingezongen en weer (y)

saidloyens

Legacy Member
Die Lost wordt mss wel nooit gereleased hebk zo gehoord...
Het is thans een vet plaatje ! Iemand hier meer info over ?

sjacka

Legacy Member
Lost komt zeker uit op het album alleen was het oorspronkelijk ingezongen door lisa pure maar door omstandigheden waar ik géén verdere uitleg bij mag geven zijn alle tracks met lisa geanuleerd (behalve again) & is lost opnieuw ingezongen door Katherine ellis !!

PS: Roger zingt zelf niet in lost hoor !! Andere artiesten waar ie heeft met samengewerkt voor het album zijn GTO, kelis, allejandro sanz, omar, freak, danni minogue & bebel gilberto.
PS2: Nog ff geduld want Roger is nog ff laatste touch aan het leggen aan zen track met kelis en dan zal ie in no time in de winkel liggen.

Representin Roger for Belgium,
Maarten

Djack

Legacy Member
sjacka zei:
Lost komt zeker uit op het album alleen was het oorspronkelijk ingezongen door lisa pure maar door omstandigheden waar ik géén verdere uitleg bij mag geven zijn alle tracks met lisa geanuleerd (behalve again) & is lost opnieuw ingezongen door Katherine ellis !!

PS: Roger zingt zelf niet in lost hoor !! Andere artiesten waar ie heeft met samengewerkt voor het album zijn GTO, kelis, allejandro sanz, omar, freak, danni minogue & bebel gilberto.
PS2: Nog ff geduld want Roger is nog ff laatste touch aan het leggen aan zen track met kelis en dan zal ie in no time in de winkel liggen.

Representin Roger for Belgium,
Maarten

En jij kent Roger persoonlijk ofzo ? :p

sjacka

Legacy Member
Jup ben trouwens nog één colloboratie vergeten met suzanne couch het nummer heet free en is zéér rustig maar oooooo zooo mooi !!

Grtz Maarten

DBK

Legacy Member
sjacka zei:
Jup ben trouwens nog één colloboratie vergeten met suzanne couch het nummer heet free en is zéér rustig maar oooooo zooo mooi !!

Grtz Maarten
tof :) hoe komt het dat je hem persoonlijk kent?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan