Archief - De Jeugd van Tegenwoordig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
satanreleased zei:
Awel als ik eerlijk mag zijn ,als producer van RnB muziek en Hip hop , heb ik hier veel west vlaamse mensen over de vloer gehad , en ik heb ze allemaal weg gestuurd .
Ik zie geen toekomst in west vloamsche rap en gezevers over hun lief en noem maar verder op tot ego gezevers .
Fuck vlaamse rap toestanden want je geraak enkel tot aan holland met je vlaamse gezang of gebabel .Lang leven engels ! , nu ja nieks tegen west vlaamingen want ik ben er zelf 1 , enkel , het mag niet gezongen worden , laat dat aan de limburgers over of zo .
Wat is er gebeurt met muziek maken om goede muziek te maken en niet enkel en alleen om veel geld te verdienen?

shiftyke

Legacy Member
flameboy zei:
ik merk toch dat het aan het veranderen, meer en meer stuff dat bovenkomt

idd, vlaamse hiphop is serieus aan het pieken, dezelfde mentaliteit als in Nederland wordt hier eindelijk overgenomen :)

satanreleased zei:
Awel als ik eerlijk mag zijn ,als producer van RnB muziek en Hip hop , heb ik hier veel west vlaamse mensen over de vloer gehad , en ik heb ze allemaal weg gestuurd .
Ik zie geen toekomst in west vloamsche rap en gezevers over hun lief en noem maar verder op tot ego gezevers .
Fuck vlaamse rap toestanden want je geraak enkel tot aan holland met je vlaamse gezang of gebabel .Lang leven engels ! , nu ja nieks tegen west vlaamingen want ik ben er zelf 1 , enkel , het mag niet gezongen worden , laat dat aan de limburgers over of zo .

Je maakt R&B maar je houdt niet van "gezevers over hun lief", terwijl dat nu één van de meeste onderwerpen is in het genre R&B. :doh: Veel plezier met wachten tot er een Engelstalige superster komt aanbellen voor het contract van uw leven!

Ik ben blij dat er wat meer Vlaamstalige muziek komt, boeie dat je er niet mee komt in de wereld niet alles draait om poen scheppen en het bijbehorende celebrity-status.

satanreleased

Legacy Member
shiftyke zei:
idd, vlaamse hiphop is serieus aan het pieken, dezelfde mentaliteit als in Nederland wordt hier eindelijk overgenomen :)



Je maakt R&B maar je houdt niet van "gezevers over hun lief", terwijl dat nu één van de meeste onderwerpen is in het genre R&B. :doh: Veel plezier met wachten tot er een Engelstalige superster komt aanbellen voor het contract van uw leven!

Ik ben blij dat er wat meer Vlaamstalige muziek komt, boeie dat je er niet mee komt in de wereld niet alles draait om poen scheppen en het bijbehorende celebrity-status.

Je kan over duizenden onderwerpen muziek schrijven , maar de meeste vlaamingen zingen over het zelfde shize .In gelijk welke cd dat ze voor mijn neus duwen hoor ik het zelfde yo en boe en ba .En inverband met geld ..... die studio hier zal niet afbetaald geraken met een bende ocmw'ers die nieks beter kunnen vertellen dan hun buur die het gras af maait .

shiftyke

Legacy Member
satanreleased zei:
Je kan over duizenden onderwerpen muziek schrijven , maar de meeste vlaamingen zingen over het zelfde shize .In gelijk welke cd dat ze voor mijn neus duwen hoor ik het zelfde yo en boe en ba .En inverband met geld ..... die studio hier zal niet afbetaald geraken met een bende ocmw'ers die nieks beter kunnen vertellen dan hun buur die het gras af maait .

kom dat statement nog maar eens maken op wastlandmagazine.com, waar iedere nederhop fan van belgië zit, we zullen eens zien over wat vlamingen echt zingen ;)

Desperatozz

Legacy Member
satanreleased zei:
Je kan over duizenden onderwerpen muziek schrijven , maar de meeste vlaamingen zingen over het zelfde shize .In gelijk welke cd dat ze voor mijn neus duwen hoor ik het zelfde yo en boe en ba .En inverband met geld ..... die studio hier zal niet afbetaald geraken met een bende ocmw'ers die nieks beter kunnen vertellen dan hun buur die het gras af maait .

't is nu niet dat Amerikaanse top-pop over zoveel meer gaat dan love & troubles
en trouwens, als je kijkt naar nen Regi ... dien is toch ook vooral populair in de binnenlandse markt ... is die markt dan te klein volgens jou om bakken geld te verdienen? :D

bij mijn weten heeft die meneer een tijdje trug zene porche voor nen aston martin ingeruild ;)

satanreleased

Legacy Member
Desperatozz zei:
't is nu niet dat Amerikaanse top-pop over zoveel meer gaat dan love & troubles
en trouwens, als je kijkt naar nen Regi ... dien is toch ook vooral populair in de binnenlandse markt ... is die markt dan te klein volgens jou om bakken geld te verdienen? :D

bij mijn weten heeft die meneer een tijdje trug zene porche voor nen aston martin ingeruild ;)

Even toch vermelden dat regi ook heel populair is in frankrijk en verder in de wereld .Vroeger met de track La vache , wat daad werkelijk hun internationale doorbraak werd,heb die zelfs in zuid afrika gehoord in een discotheek .Even toch zeggen dat belgie totaal niet verkeerd is . Het is gewoon ik die hooger mikt , ik wil niet de sound hebben van de anderen .Dont think i am being rude het is gewoon mijn point of view .Werken aan iets dat je niet veel hoort in je eigen land is altijd uitdagend .

shiftyke

Legacy Member
ik kan begrijpen dat je niet verstaat wat ze zingen, maar damm wat een optreden gisteren (ok de moshpits waren niet nodig maar kom) :love:

desert storm

Legacy Member
't was inderdaad goed! moshpits geen last van gehad aangezien ik vlak voor 't podium stond... cameraman zijn heeft zo zijn voordelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan