idd, vlaamse hiphop is serieus aan het pieken, dezelfde mentaliteit als in Nederland wordt hier eindelijk overgenomen
Je maakt R&B maar je houdt niet van "gezevers over hun lief", terwijl dat nu één van de meeste onderwerpen is in het genre R&B. :doh: Veel plezier met wachten tot er een Engelstalige superster komt aanbellen voor het contract van uw leven!
Ik ben blij dat er wat meer Vlaamstalige muziek komt, boeie dat je er niet mee komt in de wereld niet alles draait om poen scheppen en het bijbehorende celebrity-status.