Archief - De Jeugd van Tegenwoordig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubineboy

Legacy Member
De groep "De Jeugd van Tegenwoordig" maakt nog hippe muziek vind ik maar ... WTF? Ik dacht dat het eerst aan mij lag ... ik had waarschijnlijk teveel prut in mijn oren ... want ik verstond er absoluut niks van.
Dus ik stiekem hoehelen ... "De Jeugd van Tegenwoordig Lyrics" ... zodat ik niet enkel vettige, onverstaanbare keelklanken moest fabriceren om te doen alsof dat ik de teksten kende.
Ik vind een site met lyrics, check de teksten om tot de ontdekking te komen dat de site met hetzelfde probleem kampt ... ze weten het ook niet. Ik check nog enkele hoehelresultaten om tot de bescheten conclusie te komen dat niemand werkelijk weet wat de teksten zijn.
Tot een collega mij er op wijst dat dit de teksten zijn ... ik staar hem aan totdat ik na 5 minuten enkel WTF? kan uitbrengen.

WTF?
't Is wel funky muziek ...
ja ...
wat een oelewapper-taal hebben die mannen ...
tja ...
ik ken iemand die logopediste is ...
misschien ...
meh, oelewappers.

Ik zal waarschijnlijk wel blijven "meezingen" met die muziek maar voor hetzelfde geld zing ik over het feit ik roze bandana's spaar en mijn neuskeutels onder mijn bureau plak.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Haha, wat?

"Je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur
Saus op me shirt BA op me haute couture
Harder papi
Meer chanel dan coco
Vjezze fur
Meer stijl dan een homo

Je kijkt o zo zuur naar me haute couture
Want me haute couture is o zo duur
Kom niet zomaar, wat doet die met die ho's daar
Vjezze komt smooth, hij komt nu van clochard"

Wauw, dat is echt wel moeilijk om te ontcijferen hoor.

Rubineboy

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Haha, wat?

"Je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur
Saus op me shirt BA op me haute couture
Harder papi
Meer chanel dan coco
Vjezze fur
Meer stijl dan een homo

Je kijkt o zo zuur naar me haute couture
Want me haute couture is o zo duur
Kom niet zomaar, wat doet die met die ho's daar
Vjezze komt smooth, hij komt nu van clochard"

Wauw, dat is echt wel moeilijk om te ontcijferen hoor.

Ho maccie! Buiten het feit dat het over clochard Vjezze BA zijn dure chanel saus gaat dan wopper ik die haute couture zo in een homoschuur papi. :crazy:

shiftyke

Legacy Member
:sleep:

JVT is goed, lyrics zijn ook goed, boeit niet of het AN is of niet, zie het als "slang"

Rivfader

Legacy Member
Je kijkt o zo zuur naar me haute couture
Want me haute couture is o zo duur :music:

-Steve-

Legacy Member
het "fok je moeder"-gedeelte is wel schitterend, komt er zo plots uit. :p

REDNIK

Legacy Member
ik kan de jeugd van tegenwoordig best wel smaken :D , deze zomer hopelijk is live checken ^^

-Steve-

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
ik kan de jeugd van tegenwoordig best wel smaken :D , deze zomer hopelijk is live checken ^^

Idd, tzal wel ne goeien ambiance zijn met die mannen. :D

shiftyke

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
ik kan de jeugd van tegenwoordig best wel smaken :D , deze zomer hopelijk is live checken ^^

geen probleem, ze staan op elk festival in België zowaar :p

Dit weekend op Repmond Rock

GiJay

Legacy Member
Ze waren zaterdag aan het shoppen in Antwerpen... Nou ja, die dikke en die kerel met zen lang dun haar.

Volgens mij waren ze op zoek naar patta's patta's, gloednieuwe patta's!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Rubineboy zei:
Ho maccie! Buiten het feit dat het over clochard Vjezze BA zijn dure chanel saus gaat dan wopper ik die haute couture zo in een homoschuur papi. :crazy:
Je kan me vinden in de macdonalds of de burger king (woppers zijn burgers van burger king moest je het niet weten.)
Hij heeft dus saus op zijn shirt, ba weet ik niet maar het is in ieder geval op zijn haute couture (ik neem aan dat je weet wat dat is)
Harder papi
Hij is meer chanel dan coco (coco chanel?)
Vjezze fur, afgeleid van vieze freddy heeft meer stijl dan een homo
De rest is duidelijk me dunkt.
Vjezze komt smooth, hij komt nu van clochard
Hij is dus van clochard (zwerver ;) ) naar smooth (mooi gekleed in zen haute couture dus waar iedereen zuur naar kijkt omdat ze jaloers zijn) gegaan.

GiJay zei:
Ze waren zaterdag aan het shoppen in Antwerpen... Nou ja, die dikke en die kerel met zen lang dun haar.

Volgens mij waren ze op zoek naar patta's patta's, gloednieuwe patta's!
Ze waren die dag ook op puntpop in wuustwezel, was weeral een mooi optreden. :D

satanreleased

Legacy Member
Awel als ik eerlijk mag zijn ,als producer van RnB muziek en Hip hop , heb ik hier veel west vlaamse mensen over de vloer gehad , en ik heb ze allemaal weg gestuurd .
Ik zie geen toekomst in west vloamsche rap en gezevers over hun lief en noem maar verder op tot ego gezevers .
Fuck vlaamse rap toestanden want je geraak enkel tot aan holland met je vlaamse gezang of gebabel .Lang leven engels ! , nu ja nieks tegen west vlaamingen want ik ben er zelf 1 , enkel , het mag niet gezongen worden , laat dat aan de limburgers over of zo .

profound

Legacy Member
Ge zou is moete wete hoever een goede NL hiphop artiest kan geraken, er zijn er namelijk bitterweinig in vlaanderen....

flameboy

Legacy Member
ik merk toch dat het aan het veranderen, meer en meer stuff dat bovenkomt

satanreleased

Legacy Member
profound zei:
Ge zou is moete wete hoever een goede NL hiphop artiest kan geraken, er zijn er namelijk bitterweinig in vlaanderen....

Wel ik zou eens willen weten tot waar .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan