ByT3 Me
Legacy Member
ChrisRiley zei:Jaren 2000
Mainstream = ongelofelijke shit
Elektronische muziek = subliem
Tot zover mijn opstel.
mijn persoonlijke correctie :
Mainstream = ongelofelijke shit
Elektronische muziek = Nog grotere shit. (op enkele dingen na)
Creativiteit was gewoon ver zoek de laatste jaren als het op muziek aankomt.
Alles klinkt nu als een kopie van een kopie en zijn verkracht door een overdosis van gebruik van effecten. Zelden komt ge nog een originele inventieve sound tegen. Neem daar nog eens bij dat de geluidskwaliteit van een track verkracht wordt door te veel loudness ipv een track diepte te geven klinken de meeste dingen nu gewoon plat en boring.
Ik kan voor mezelf op geen enkele track komen van de afgelopen 7 jaar waarvan ik zou zeggen die luister ik nog binnen 10 jaar eens.
De eerste limp bizkit hits zullen binnen 10 jaar ook nog wel te horen zijn.


