Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar meer muziek die een DJ op een fuif zal opleggen wanneer ze binnen 10 jaar vragen "leg eens een vette zero op", of als ze één van die liedjes spelen dat sommigen zeggen "zijn ze daar weer met hun zeroes?!"
Of dat leidde ik toch uit de beginpost af.

shiftyke zei:ik heb wat aan het denken geweest en de volgende dingen zullen toch wel blijvers zijn:
HipHop
- Donuts - J Dilla
- Welcome 2 Detroit - J Dilla
- Champion Sound - Jaylib
- Fantastic Vol 2 - Slum Village
- Like Water For Choclate - Common
- The Blueprint - Jay-Z
- Black Album - Jay-Z
- Expansion Team - Dilated Peoples
- Madvillainy - Madvillain
felixdraait zei:Ja, ik profileer mij naar het buitenland toe ook liever met Nailpin en Kate Ryan.
Archaos zei:Ik kan niet over alle genres spreken, maar in genres als Pop en Rock zijn er toch heel wat goeie dingen verschenen in jaren 2000. Er zijn al (veel) slechtere periodes geweest voor deze genres.
bartreligion zei:Nee toch niet. Niet dat het nu slecht was ofzo, maar jaren 50,60,70,80,90 waren wel allemaal beter en vernieuwender.
bartreligion zei:Nee toch niet. Niet dat het nu slecht was ofzo, maar jaren 50,60,70,80,90 waren wel allemaal beter en vernieuwender.



Archaos zei:Ok, ik verwoordde het nogal hard.
Minder vernieuwend sowieso, dat klopt.
Maar de jaren '80 en het tweede deel van de jaren '90 vond ik toch ook wel mindere periodes qua Rock. Ook wel goeie dingen, versta me niet verkeerd.
Eind jaren '60 - jaren '70 blijft voor mij de beste periode.
Maar ik dwaal af![]()
Kid_C zei:Te zien in welke rockgenres je kijkt natuurlijk.
deyoeri zei:Allemaal even grote brol imo. Commerce en indie is om van te kotsen.
Een van de weinige goede vertengewoordigers die we hebben is Amen Ra.

shiftyke zei:kan ik enkel maar beamen
In DJ land is Lefto ook wel zeer gegeerd, die man vliegt van het ene uiteinde van de wereld naar het andere uiteinde!

Kid_C zei:@bartreligion: Dat hangt idd af van je smaak en dat waren idd opwindende tijden in die scene. Uiteindelijk gaat iedereen elkaar beïnvloeden en worden veel genres in een mixer gegoten, soms met verbluffende resultaten. Dat was ook zo in de jaren 2000, niet minder dan de decennia ervoor.
shiftyke zei:ik heb wat aan het denken geweest en de volgende dingen zullen toch wel blijvers zijn:
Rock
- In Your Honor - Foo Fighters
- Songs for the deaf - QOTSA
- R - QOTSA
- Lateralus - Tool (en nog geen klein beetje)
- 10,000 Days - Tool
- Hard Candy - Counting Crows
- Black Market Music - Placebo
deyoeri zei:Allemaal even grote brol imo. Commerce en indie is om van te kotsen.
Een van de weinige goede vertengewoordigers die we hebben is Amen Ra.
