Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suphafly

Legacy Member
Beerend zei:
Fakkelbrigade is toch een serieus project precies: Nieuws

21 mei? dacht ik dat de cd uitkwam, of toch rond die periode

shiftyke zei:
Alé jong, de roots van gangsta rap :D

ik zag denk ik dernet op tmf dat xzibit naar sint-niklaas zou komen, weet iemand er iets van? Of heb ik mij nu miskeken

ik hoop dat het waar is. want heb hem in den AB gezien paar jaar geleden en da was toch wel een van de betere optredens die ik al gezien heb.
hij blijft lachen xzibit :D

Bud zei:
Ben geweest! Typhoon was zaaaalig, idd wel wat kort. Ty was echt aan het stralen toen iedereen sprokkeldagen uit volle borst kon meezingen :). Ook wel leuk dat hij live instrumenten meenam, lachen als hij los gaat op een trompet of saxofoon solo :D
Meer van dat!

Btw: Ice Cube komt binnekort naar Vooruit, wel niet zo een harde fan van...

Er was 1 nummer dat beter was live, dan op de cd, dankzij die live instrumenten.
maar voor derest werd hij soms wel overstemt door die instrumenten
en pff had wel wa last van oorpijn de volgende dag :D maar 't was wel een chill avondtje

echt bagger ben net op reis als Ice cube komt dit is dan de 3de x dat ik hem mis.
en ghostface killah komt ook naar AB in mei.

iemand die nog aanraders heeft van CD's, want momenteel ben ik weer alles beu gehoord
behalve - The cookbook EP van Alchemist zijn 5 bangers

Suphafly

Legacy Member
n.w.a zei:
Morgen lekt de nieuwe van CunninLynguists :D

bwaah ik ben er niet zo een fan van, maar als ik hem tegenkom wel eens beluisteren wie weet, deze keer wel
net zoals Flying Lotus - Los Angeles die iedereen de bom vind, vin ik het eerder een van de slechtste albums afgelopen jaar...
't blijft toch wel zoeken laatsten tijd naar goeie muziek.

Bud

Legacy Member
Suphafly zei:
iemand die nog aanraders heeft van CD's, want momenteel ben ik weer alles beu gehoord
behalve - The cookbook EP van Alchemist zijn 5 bangers

nieuwe EP van Brother Ali is uit, zeker eens checken
Grandmaster Flash heeft nieuw album uit na zoveel jaren
Joe Budden ook eindelijk nieuw album uit, zit wel leuke nummers bij
Nieuw album van K'naan is aanrader (net zoals zn debuut album) vol met happy tunes :)
bijna vergeten POS - Never Better, hiphop met wa rockinvloeden maar wel vet

YouTube - La Coka Nostra - "That's Coke" wat een banger :love:

shiftyke

Legacy Member
ik had la coka op pukkelpop kunnen zien 2 jr terug, wrm ben ik in godsnaam niet gaan kijken :(

Suphafly

Legacy Member
Beerend zei:
De nieuwe MF Doom

Is not my cup of thee.
buiten "Doom MF Grimm" die cd kon mij wel enorm bekoren
dus dacht ik ik koop madvillainy maar buiten 2 nummers was da ook gene vetten (imo)

Bud

Legacy Member
Is al ff uit maar "Reks - Grey Hairs" is zeer goeie plaat. Hoofdzakelijk geproduced door statik selektah dus kan ni slecht zijn zeker :).
Straks eens collabo van statik en saigon checken, aan thesis werken is toch nog voor iets goed >_<

PACOMAN

Legacy Member
Suphafly zei:
Is not my cup of thee.
buiten "Doom MF Grimm" die cd kon mij wel enorm bekoren
dus dacht ik ik koop madvillainy maar buiten 2 nummers was da ook gene vetten (imo)


:rofl:madvillainy genen vetten ???Dat is gewoon ne classic, een puur meesterwerk van 2 genieen tesamen.
De nieuwe van Eminem komt eraan.
Shit jong ( gaat weer de echte hiphopfora gaan opzoeken )

Bud

Legacy Member
Moet daar wel saai op die echte hiphopfora waar iedereen dezelfde cd's klassiekers vindt ;)
En die Saigon en statik selektah is wel proper cd'ke voor in één dag ineengestoken te hebben!

Joown

Legacy Member
PACOMAN zei:
:rofl:madvillainy genen vetten ???Dat is gewoon ne classic, een puur meesterwerk van 2 genieen tesamen.
De nieuwe van Eminem komt eraan.
Shit jong ( gaat weer de echte hiphopfora gaan opzoeken )

PACO jij bent DE man. :niceone:

Lemme

Legacy Member
Bud zei:
Nieuw album van K'naan is aanrader (net zoals zn debuut album) vol met happy tunes :)

Bedankt voor de tip! Vandaag eens naar geluisterd en Padapapapaaaa I'm loving it!!! :music::love::music:

shiftyke

Legacy Member
n.w.a zei:
vind ik slecht

word...

Mmm premier & black poet komen overal in europa maar nog niet naar belgië, premier solo wel, ik hoop niet dat blaq poet naar culture clup meekomt hoor, liever ergens in een deftige zaal :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan