Suphafly
Legacy Member
Beerend zei:Fakkelbrigade is toch een serieus project precies: Nieuws
21 mei? dacht ik dat de cd uitkwam, of toch rond die periode
shiftyke zei:Alé jong, de roots van gangsta rap![]()
ik zag denk ik dernet op tmf dat xzibit naar sint-niklaas zou komen, weet iemand er iets van? Of heb ik mij nu miskeken
ik hoop dat het waar is. want heb hem in den AB gezien paar jaar geleden en da was toch wel een van de betere optredens die ik al gezien heb.
hij blijft lachen xzibit

Bud zei:Ben geweest! Typhoon was zaaaalig, idd wel wat kort. Ty was echt aan het stralen toen iedereen sprokkeldagen uit volle borst kon meezingen. Ook wel leuk dat hij live instrumenten meenam, lachen als hij los gaat op een trompet of saxofoon solo
Meer van dat!
Btw: Ice Cube komt binnekort naar Vooruit, wel niet zo een harde fan van...
Er was 1 nummer dat beter was live, dan op de cd, dankzij die live instrumenten.
maar voor derest werd hij soms wel overstemt door die instrumenten
en pff had wel wa last van oorpijn de volgende dag
maar 't was wel een chill avondtjeecht bagger ben net op reis als Ice cube komt dit is dan de 3de x dat ik hem mis.
en ghostface killah komt ook naar AB in mei.
iemand die nog aanraders heeft van CD's, want momenteel ben ik weer alles beu gehoord
behalve - The cookbook EP van Alchemist zijn 5 bangers
. Ook wel leuk dat hij live instrumenten meenam, lachen als hij los gaat op een trompet of saxofoon solo 

madvillainy genen vetten ???Dat is gewoon ne classic, een puur meesterwerk van 2 genieen tesamen.
