skampy
Legacy Member
Suphafly zei:valt mee
iemand die naar Q-tip gaat?
nog goeie cd's?
hiero. kijk er waanzinnig hard naar uit. Jammer van de ST night in trix, maar de kans om Q-tip te zien, krijg je geen 2x denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suphafly zei:valt mee
iemand die naar Q-tip gaat?
nog goeie cd's?
ik ben ook aanwezig wrsn.w.a zei:Mijn geld gaat naar tickets voor 15 Years Fuse![]()


stonesthrowLemme zei:Nope is nog niet uit. Zou ergens in de eerste helft van 2009 moeten uitkomen (gezegd wordt dat eerst 50 Cent, dan Eminem en dan Dre hun nieuwe albums gaan uitkomen begin dit jaar).
Uw collega heeft waarschijnlijk Detoxification. Weet niet wat daar juist de bedoeling van is.
coming out end of 2009n.w.a zei:Verzendkosten zuigen zooooo hard, net zoals Detox..
lol

n.w.a zei:Verzendkosten zuigen zooooo hard, net zoals Detox..
lol

Hellcats zei:Slechter dan de laatste van kanye west kan hij alvast niet worden.![]()
dunno zei:Opgezwolle Concert Video in Paradiso - Main Hall - December 2006 - Free on Fabchannel.com
Eveneens een dope concert. Staan ook nog andere nederhoppers op.
