Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bud

Legacy Member
Vond het echt geslaagd gisteren, wel jammer dat schwung opt einde wat minder was (bij beatnuts) als je het vergeleek met alkoholiks en lotug ervoor :). En jeru is teh pwn!

en diene weirdo rasta dude was wel lachen :)

shiftyke

Legacy Member
den dieje dat er altijd op podium stond te dansen en die gerapt heeft was zalig :D

of de b-boys :p

shiftyke

Legacy Member
meer filmkes van beatnuts, lotug en jeru zijn op komst ;)

Weet iemand iets meer over blueprint 3, februari is bijna gedaan en nog geen spoor van te zien :s

Hellcats

Legacy Member
Beerend zei:
Ik heb toch al wat nummers van The Blueprint III:

-Brooklyn we go hard
-Jockin' Jay Z
-Swagga like us
-We made history

Swagga like us is een hele dikke, jammer van Lil' Wayne.

edit: en van die nieuwe Doom-tracks: 'Cellz', jawadde.



Brooklyn we go hard is toch wel de beste

Dozzeh

Legacy Member
Ik vond Blaxtar en Typhoon echt vet, maar opgezwolle vond ik dan weer enoorm slecht echt ben daar gewoon wa bij de bar gegaan. Maar soit door die 2 was het dus geslaagd avondje

Robust²

Legacy Member
Sticks en Rico slecht?! :eek:
Ik vond Ty net iets minder dan de vorige keer dat ik hem zag, Blaxtar was echter beter dan ik had verwacht. Maar Sticks en Rico zitten toch nog steeds op een ander niveau hoor, damn :love:

Nu kijk ik nog meer uit naar dat Fakkel Brigadiers album, die track die ze op 101 Barz hebben gebracht blijft zalig.

tom1

Legacy Member
Vond het ook vet gisteren! Had op Dour alleen Typhoon met Dynopha & O-Dog gezien. Daar vond ik hem wel beter; 't was ook een langer optreden met meer interactiviteit. Het was nog altijd steengoed natuurlijk!

Blaxtar was ook vet, alleen dat stoere gedoe direct vond ik maar wat belachelijk, ma bon :p. Machtsmisbruik vond ik vet gedaan :).

Rico & Sticks nog nooit gezien, ik kende ook alleen Eigen Wereld dus veel liedjes nog nooit gehoord. Maar toch wel veel los gaan :bow:!

O-Dog was wel verschrikkelijk scheef die avond :D.
Nog iemand die die irritante kleine kerel met zijn dreadlocks tegengekomen is? Altijd dat goor haar op mij :sop:.

Beerend zei:
Robust en baksteen nog tegengekomen ... Kwou na de show nog eens langskomen, omdat rustig babbelen nog ni echt gelukt was, maar ik vond jullie ni meer, ben toen maar doorgegaan. :)

Waar waart gij naar toe man :p? Wij stonden gewoon bij de vestiaire!
Bedoelt ge trouwens ni gewoon Sprokkeldagen (met neske beks) dat op zijn album staat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan