Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suphafly zei:yes maybe
had gij mij ni herkent daar vorig jaar?

RemcoB zei:Dus niet!
Rap is alive Fuckerzzz! We all love Rap 'nd Hiphop!

n.w.a zei:Kanye zei onlangs toch dat Jay Z de beste beats ooit had voor een album![]()

Beerend zei:3VOOR12 - Fakkel Brigade komt met album in 2009
Ik hoop dat James een beetje meer gelanceerd gaat worden op dit album. Toekomstmuziek en z'n coupletten op Vroeger/Nu of Utopia zijn vet. Ik zal er vrijdag waarschijnlijk zijn.![]()


Beerend zei:Ik heb toch al wat nummers van The Blueprint III:
-Brooklyn we go hard
-Jockin' Jay Z
-Swagga like us
-We made history
Swagga like us is een hele dikke, jammer van Lil' Wayne.
edit: en van die nieuwe Doom-tracks: 'Cellz', jawadde.


. Machtsmisbruik vond ik vet gedaan
.
!
.
.Beerend zei:Robust en baksteen nog tegengekomen ... Kwou na de show nog eens langskomen, omdat rustig babbelen nog ni echt gelukt was, maar ik vond jullie ni meer, ben toen maar doorgegaan.![]()
? Wij stonden gewoon bij de vestiaire!