Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
met dnb kunde mij zeker nie overtuigen :p

Say wutwut?
Lijkt mij echt zalig als hij da der opeens tussensmijt.
Serieus, geen enkele dnb kunde smaken? Zelfs de rustige niet? Hm.

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Say wutwut?
Lijkt mij echt zalig als hij da der opeens tussensmijt.
Serieus, geen enkele dnb kunde smaken? Zelfs de rustige niet? Hm.

ik kan dnb wel smaken maar ik wordt dat gewoon ongelooflijk snel beu :s

liquid dnb hou ik wel van, maar het opzetten is nog iets anders :)

Pitter

Legacy Member
liquid is nog wel het enige wat ik kan apprecieren van dnb, de meeste andere dinge zijn veel te druk imo :). Iemand die toevallig naar heerlen gaat vrijdag, fakkelbrigade?

Illcat

Legacy Member
Vroeger was ik echt into dnb, veel optredens gedaan.
Op Dour ook naar dnb dj's gaan kijken, maar ik kon het precies echt niet meer pruimen, geen idee waarom :p
Thuis zou'k wel af en toe nog es naar een setje durven luisteren, maar geef mij maar minimal, gast da'k ken van UK heeft paar lekkere setjes gemaakt. Als ge geinteresseerd zijt PM maar dan stuur'k wel links door.

Eindelijk ne maat gevonden die mee wil naar Mayer, wooow!
Straks tickets bestellen! :)

Skyscraper

Legacy Member
Send it my way please.

Nice, misschien kom 'k u wel tegen dan. Zo groot is de make-up club niet.
'k hoop trouwens dat ze't daar wat goed regelen.. want organisatie met live bands & zo'n club.. kweet niet :) Maar waarschijnlijk zal democrazy 't wel op zich nemen.

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Send it my way please.

Nice, misschien kom 'k u wel tegen dan. Zo groot is de make-up club niet.
'k hoop trouwens dat ze't daar wat goed regelen.. want organisatie met live bands & zo'n club.. kweet niet :) Maar waarschijnlijk zal democrazy 't wel op zich nemen.

ik had liever gehad dat het wat vroeger zou beginnen, maarja

Skyscraper

Legacy Member
Bwoh, plakt toch niet echt 'n uur op? 21.00 dacht ik. Zal wel niet zo nauw steken.
Waarom vroeg? Hoe later hoe wijzer in mijn ogen, tenzij ge met 'n trein enzo terug moet.. maar belooft ne wijze nacht te worden. Sowieso.

shiftyke

Legacy Member
dat was het plan met de trein terug, tenzij hij heeeel laat begint dan ist ook goed, kom ik wel met den eerste terug zoals altijd :p

Skyscraper

Legacy Member
Hm, me oeveel man gade? Want als't ni zó wijs is na Mayer is't ook maar schijt om nen nacht door te steken éh.
'k heb is fkes die andere dj's gecheckt, zijn allemaal belgen.. echt niet veel van te vinden. Ene draait bij urgent. Maar lijken allemaal zowat funk dj's, dus kan echt nog wijs worden. Zou hawthorne ni ook 'n setje draaien?

shiftyke

Legacy Member
zou wel nice zijn, begin dit jaar heb ik hem al een setje weten draaien en dat was snoepen :D

ik was van plan met illcat te gaan :p

Illcat

Legacy Member
Normaal gezien blijf ik wel in Gent rondhangen. En hopelijk kan'k een plaatske fixen om te crashen.

Ik heb ook liever dat zo'n optredens later beginnen.
Die funk dj's klinkt wel nice, maar toch liever een Hawthorne setje!
Make up club is da wat cava? Voor zover'k kon concluderen uit Shifty zn uitleg wel, maar zijn er al mensen daar geweest?

Enja die date gaat nog steeds door z :D

Edit: @ Berter, voor die minimal setjes . Net ontdekt dat zijn website offline is. Ik heb wel alles op pc staan maar doormailen ofzo is nie echt een optie, kan ze wel uploaden als ge webspace hebt.

mtm

Legacy Member
make-up is wel fijn, ziet er redelijk fancy uit vanbinnen (wel anderhalf jaar geleden dat ik er nog ben geweest)

vrij klein maar da stoort niet echt. als der ineens veel volk toestroomt is het wel wa fucken omdat da maar een klein gangske is en iedereen aan die vestiaire moet passeren. ma is nog wel een vette club

Skyscraper

Legacy Member
Oeh, a man-date ;) :D

Goh make up club.. mixed feelings.
In't begin von'k et daar zeer fijn, 't is daar echt gezellig & perfect om 'n goe feestje t'ebben. 't is in 'n soort kelder en de verlichting reallys adds up.
Over 't algemeen ist volk daar wel nogal wat blazéh. Alé wel vriendelijk etc, maar 't lijkt daar echt hard te draaien rond hoe ge eruit ziet. De naam Make Up komt dan ook niet van nergens he.
Valt ook op aan hun feestjes & de line ups, bijna altijd de zelfde soorten (electro) namen.
Ben dus 's blij dat er wat verandering in komt.
't schijnt dat vorig jaar bij 't zelfde iniatief de club BOMVOL zat en 't echt op 't randje van chaos was, hopelijk lere ze uit under fouten..

Pitter

Legacy Member
nog iemand die een paar goeie echte hiphop albums van dit jaar heeft die ik zeker moet checken? Heb de laatste tijd eigelijk alleen maar house/minimal/techno en jedi mind tricks geluisterd, en ni echt een idee wa er nu zo al speelt^^.

met echt bedoel ik dan ook gwn ni te experimenteel, en dikke beats:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan