Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:Er komt nog meer als genoeg goed materiaal uit hoor.
Vroeger, kwam er gewoon VEEL meer goed materiaal uit![]()
lotti zei:Even in het algemeen:
Wa voor mij vooral het verschil maakt is dat er vroeger tenminste echte kwalititief goede lyrics waren met een zeer duidelijke en mooie boodschap in à la
Bob Dylan, Dire Straits, Eric Clapton.
Als ik nu al hoor van mensen dat ze de lyrics van Paparazzi mooi/diepzinnig gaan vinden, dan keert mijn maag al.

Stabby zei:We hebben het hier wel over hiphop he![]()

lotti zei:Edit: is ook iets voor u mss Stabby. Soul tot en met.
LiL_$ainT zei:Hmm, ik vind Atmosphere dan nog wel leuk. Op "When life gives you lemons, you paint that sh*t gold " zijn meerdere liedjes, verhalen met de clue op het einde.


Berter zei:Welkom, ge zit wat id zelfde state of mind als de meerderheid hier lijkt mij. (Alhoewel 'k denk ik tegen iemand z'n schene geschopt hebt met Kanye west.. haha).
Alsge de myspace van uwe muziek geeft zal 'k 't is checken.
lotti zei:Raphael Saadiq komt in den AB. Lijkt me ook wel de moeite
Edit: is ook iets voor u mss Stabby. Soul tot en met.

shiftyke zei:ik zou zo graag willen gaan maar in den AB geraak ik niet gemakkelijk e![]()

Skellington zei:Zekers, mijne myspace = Skellington: www.skellington-ent.com sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Staat ook een sampler op van de nieuwe album.
Wat Kanye betreft, die heeft zen moment gehad net als Eminem in den beginnen.
Kanye is niks meer dan een mediageil strandjanet om't grof te zeggen. Er zit niks, geen passie meer in wat hij doet. Muzikaal niet en schrijver-iaal niet LOL

lotti zei:Hoezo![]()
Mad.Villain zei:Kanye schrijft boven gemiddelde teksten en is een zeer goed producer![]()
![]()
Mediageil heeft niets met de muziek te maken, zie niet in wat dat ermee te maken kan hebben
