Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Raphael Saadiq komt in den AB. Lijkt me ook wel de moeite :)

Edit: is ook iets voor u mss Stabby. Soul tot en met.

Booka Shade

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Er komt nog meer als genoeg goed materiaal uit hoor.

Vroeger, kwam er gewoon VEEL meer goed materiaal uit :p

Even in het algemeen:

Wa voor mij vooral het verschil maakt is dat er vroeger tenminste echte kwalititief goede lyrics waren met een zeer duidelijke en mooie boodschap in à la
Bob Dylan, Dire Straits, Eric Clapton.

Als ik nu al hoor van mensen dat ze de lyrics van Paparazzi mooi/diepzinnig gaan vinden, dan keert mijn maag al.

Stabby

Legacy Member
lotti zei:
Even in het algemeen:

Wa voor mij vooral het verschil maakt is dat er vroeger tenminste echte kwalititief goede lyrics waren met een zeer duidelijke en mooie boodschap in à la
Bob Dylan, Dire Straits, Eric Clapton.

Als ik nu al hoor van mensen dat ze de lyrics van Paparazzi mooi/diepzinnig gaan vinden, dan keert mijn maag al.

We hebben het hier wel over hiphop he :p

Approved

Legacy Member
die zijn er nu ook nog hoor, maar die zie je niet meer op tv/radio..

jammer, want het is een heel leuk genre

Stabby

Legacy Member
lotti zei:
Edit: is ook iets voor u mss Stabby. Soul tot en met.

Net geluisterd. Zeker en vast iets voor mij!

NAS, Keith Murray, The Roots, Warren G, B.I.G., etc zijn ook volledig mijn ding na die compilatie op Youtube te hebben beluisterd. Meer suggesties welkom!

Saint

Legacy Member
Hmm, ik vind Atmosphere dan nog wel leuk. Op "When life gives you lemons, you paint that sh*t gold " zijn meerdere liedjes, verhalen met de clue op het einde.

Robust²

Legacy Member
Masta Ace, K'Naan (om ook iets nieuws mee te geven), A Tribe Called Quest, Dela,...?

Jazzy Hiphop >> al de rest imo :p

Approved

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Hmm, ik vind Atmosphere dan nog wel leuk. Op "When life gives you lemons, you paint that sh*t gold " zijn meerdere liedjes, verhalen met de clue op het einde.

:D

Approved

Legacy Member
That Night is ook triest, echt gebeurd dachtk eens gelezen te hebben :/

Approved

Legacy Member
A Day Late & A Dollar Short heeft me positief verrast.

Blu produceert zeer goed, en de rapper is aangenaam om naar te luisteren

Illcat

Legacy Member
Atmosphere is een van mn favo groepen!
Heeft zoveel goeie tracks gemaakt.

Van vrouwelijke artiesten vind ik Bahamadia wel vet, kunt ge wel totaal niet vergelijken met een Badu of Lauren Hill.

Robust kveronderstel dat ge dan ook wel geregeld Pete Philly & Perquisite door uw boxen bast. ;)

Skellington

Legacy Member
Berter zei:
Welkom, ge zit wat id zelfde state of mind als de meerderheid hier lijkt mij. (Alhoewel 'k denk ik tegen iemand z'n schene geschopt hebt met Kanye west.. haha :p).

Alsge de myspace van uwe muziek geeft zal 'k 't is checken.

Zekers, mijne myspace = www.myspace.com/skellington-enterprise

Staat ook een sampler op van de nieuwe album.

Wat Kanye betreft, die heeft zen moment gehad net als Eminem in den beginnen.
Kanye is niks meer dan een mediageil strandjanet om't grof te zeggen. Er zit niks, geen passie meer in wat hij doet. Muzikaal niet en schrijver-iaal niet LOL

En wat is er in godsnaam emt Ghostface Killah gebeurd?? Die is ookal een sucker for bucks geworden. Dat was de laatste waar ik dit van verwacht had. Maar zijn laatste 2 album.....jonge jonge....

Wu-Tang was gevallen maar trekt zich hier en daar terug recht dankzij de bangelijke cd "Only Built 4 Cuban Linx II" van Raekwon....wat ik ook totaal ni zag aankomen sinds "Immobilarity"

shiftyke

Legacy Member
lotti zei:
Raphael Saadiq komt in den AB. Lijkt me ook wel de moeite :)

Edit: is ook iets voor u mss Stabby. Soul tot en met.

ik zou zo graag willen gaan maar in den AB geraak ik niet gemakkelijk e :s

Approved

Legacy Member
Skellington zei:
Zekers, mijne myspace = Skellington: www.skellington-ent.com sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Staat ook een sampler op van de nieuwe album.

Wat Kanye betreft, die heeft zen moment gehad net als Eminem in den beginnen.
Kanye is niks meer dan een mediageil strandjanet om't grof te zeggen. Er zit niks, geen passie meer in wat hij doet. Muzikaal niet en schrijver-iaal niet LOL

Kanye schrijft boven gemiddelde teksten en is een zeer goed producer :s :s :s

Mediageil heeft niets met de muziek te maken, zie niet in wat dat ermee te maken kan hebben

shiftyke

Legacy Member
lotti zei:

geen wagen en het openbaar vervoer is ook niet echt geschikt om terug te keren :s

Mad.Villain zei:
Kanye schrijft boven gemiddelde teksten en is een zeer goed producer :s :s :s

Mediageil heeft niets met de muziek te maken, zie niet in wat dat ermee te maken kan hebben

:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan