Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
Lupe z'n nieuwe single is uit! Klinkt best lekker imo, hield wel even m'n hart vast toen ik ook al bij hem autotune begon te horen :p

Brick Top

Legacy Member
Illcat zei:
Hoe was Meth & Red?

shiftyke zei:
epic naart schijnt :(

Eerst en vooral, er zijn grenzen qua 'te laat beginnen'. Bij hiphop acts is het bijna altijd zo dat ze te laat beginnen (zeker Wu + members) maar nu stonden ze gepland voor half tien en ik denk dat ze pas om kwart na elf begonnen zijn. Op een festival ofzo kan me dat niet zoveel schelen maar als je staat te puffen in een véél te warme zaal, niet erg plezant. En wat doen velen om de tijd wat te doden? Smoren en zuipen. Sommigen waren al halvelings kaduul voor dat de show goed en wel begonnen was. Dus mss had de response van het publiek nog beter geweest, moesten ze een uurtje vroeger begonnen zijn.

De eerste drie nummers waren er van hun nieuwe cd (blackout 2) en die cd doet mij persoonlijk erg weinig. Ik stond links vooraan en het volk ging wel mee, maar het dak ging er echt niet af. Ben dan maar gaan pissen en langs de voorste deur terug binnen gegaan zodat ik midden in 'het geweld' terechtkwam (op een bepaald moment stond ik zelfs op de derde rij ofzo). Toen er een paar classics werden doorgejaagd ging de keet wél uit zijn dak. Ik kan enkel voor het voorste gedeelte spreken want ik weet niet hoe het achteraan in de zaal zat. Maar het is en blijft vet om met een paar honderd man gelijk gekken te staan springen. Het ging er met momenten wel behoorlijk hard aan toe. Ik heb een gast afgevoerd zien worden en het ergste was een meisje dat een elleboog vol op haar gezicht kreeg, je hoorde de 'krak' van haar kaak bijna boven de muziek uitkomen, was echt :s.

Hoogtepunten voor mij waren de ODB tribute, de stagedives van bovenop de speakers en Meth & Red die bovenop het balkon klauterden. De momenten waarop het publiek lawaai moest maken waren ook behoorlijk indrukwekkend, je hoorde echt niets meer van wat er op het podium gezegd werd. De MJ tribute was ook vet maar drie nummers Michael Jackson is mss net iets te veel van het goede. Method Man zijn Michael Jackson dansje vond ik trouwens ook niet erg geslaagd. Ik vond wel dat de show vrij 'abrupt' stopte. Je zag plots mensen weggaan en ik dacht 'Huh?' tot ik eindelijk begrepen had dat de show afgelopen was. :p

Al bij al dus wel een vette show. Ze konden niet tippen aan de shows die ik al gezien heb in Nederland maar toch, 't was zeker de moeite en in België wordt het niet veel beter denk ik. Maar als ze nog een half uur gewacht hadden met de start van hun optreden, dan was m'n goesting écht over geweest. Een verontschuldiging voor de afgelaste show van begin juni had anders ook wel mooi geweest. Maar gisterenavond was ik zeiknat van 't zweet en helemaal geradbraakt dus dat is meestal ook een teken dat het goed was. ;)

Suphafly

Legacy Member
nog iemand die naar splash wilt, maar geen vervoer/ gezellschap heeft?
stuur pm ;) kwestie voor naft te splitten :)

Robust²

Legacy Member
When Life Gives You Lemons vind ik toch een stuk beter dan die nieuwe van Atmosphere eigenlijk. Hoewel het nog steeds geen misse plaat is natuurlijk

Robust²

Legacy Member
September wordt precies een goede maand, Mayer, CunninLynguists, Nas & Marley, en wss nog die ik nu vergeet, staan allemaal gepland voor dan. :woohoo:

Kyoshin

Legacy Member
Jay Z Blueprint 3 op 11/9, Birdman - Always strapped 11 augustus d8 ik, Rebirth vn Lil Wayne in augustus

shiftyke

Legacy Member
robust² zei:
September wordt precies een goede maand, Mayer, CunninLynguists, Nas & Marley, en wss nog die ik nu vergeet, staan allemaal gepland voor dan. :woohoo:

nu dacht ik eerst dat je wou zeggen dat deze jongens naar belgië kwamen en toen viel mijne frank dat het op relaeses ging :(

wat ook goed is hoor :p

Robust²

Legacy Member
Dan zou'k nog iets uitbundiger zijn :p BP3 ook nog, dikke toch wat een feest :)

Skyscraper

Legacy Member
Ja zéker, maar bij The Red vanaf de eerste sec. zit da echt tight. Dan de mainer & flow waarop madlib erbij komt, mm.
Voor de rest is The Official natuurlijk beter, zeer goe samplegebruik. Jum!

Btw; Strip Club vindk trouwens echt grappig..
'Hold on let me go change in something more comfortable (:'
'oh.. Lapdance lapdance lapdance!'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan