Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
De Puppetmastaz, was dat ook niet '06? Die vond ik toen ook zalig, tent zat wel stampvol.

Pitter

Legacy Member
ik ben es benieuwd naar die verrassing. De kans da ik ga is er groter op geworden, omda ik vandaag gehoord heb da ik het vakantiewerk ni heb wa ik normaal zou doen verdomme :)

Suphafly

Legacy Member
joat, 'k heb het programma'ken hier nog liggen
- La melodia
- J-Zone
- Flying Lotus
- Opgezwolle
- Lefties Soul Connection
- Puppetmastaz
- Slum Village
- Pharoahe Monch
- Dj netik
- Dj Cash Money
- Lefto

was zeker een vet jaar, alles gezien buiten Flying Lotus en Lefties Soul connection en vanaf Dj netik moestek afhaken

07 was ook niet slecht

- Ben Westbeech
- Tar one
- Black milk (en guilty simpson was erbij)
- nicole Willis and The soul investigators
- The Beatnuts
- Opgezwolle
- Stones Throw ft. Peanut butter Wolf, J-Rocc, Percee P, Aloe Blacc, Guilty Simpson
- Dj kentaro

die line up was ook lang niet slecht

shiftyke

Legacy Member
netik en kentaro waren echt wel zot!

Opgezwolle ook wel, de rest heb ik allemaal niet gezien :$

Stonesthrow was wel een zware keuze, Ed Banger of stonesthrow, achteraf gezien wel foute keuze gemaakt, maar ja had ik kunnen weten dat Ed Banger zo'n rage zou worden :p

Suphafly

Legacy Member
Beerend zei:
2007 heb ik Opgezwolle, Black milk, The Beatnuts, Kentaro, Guilty Simpson en The Wu (die waren er toen ook) gezien, maar bij Guilty Simpson en Black milk kende ik toen nog niet zo goed, jammer genoeg.

the wu was ni op diezelfde dag
derest was allemaal achter elkaar dermee...

mtm

Legacy Member
Ed Banger vond ik op dat moment toch echt wel een dik feesje. Al die mannen met hun eigen t-shirt enal :) da was int begin dat de hype losbarste.

nicole willis & the soul investigators was da jaar ook chill. kende ze nie, maar was toch leuke muziek. beatnuts was dope, alleen haat ik van die losers die er ne moshpit van make, retards...

shiftyke

Legacy Member
mTm zei:
Ed Banger vond ik op dat moment toch echt wel een dik feesje. Al die mannen met hun eigen t-shirt enal :) da was int begin dat de hype losbarste.

Was idd wel een serieus dik feest, het was eigelijk nog wat voor de hype, maar het duurde niet lang of ze speelde op elke vlaamse kermis :p

The Wu heeft me nog nooit kunnen overtuigen op Dour :s

flameboy

Legacy Member
dan was ice-t toch wel een pak slechter, hij heeft bijna alleen zitten roepen...

Pitter

Legacy Member
flameboy zei:
dan was ice-t toch wel een pak slechter, hij heeft bijna alleen zitten roepen...

ice t of ice cube? want ice cube heb ik op dour gezien en die was dope

shiftyke

Legacy Member
jep, maar het staat al op het net maar ik heb alles graag origineel ook :p

Skyscraper

Legacy Member
Uhgr, der is geen kans zeker dat 'k Madvillainy nog te pakken kan krijgen op vinyl?
Hebt gij die eigenlijk? (kijkende naar uw nick hehe..)

Skyscraper

Legacy Member
Srszly? :')
Al van bij de release dan ofzo? Of gewoon extreem duur overgekocht? Waar? Uhgrh, jaloezie hah.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan