Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beerend zei:2007 heb ik Opgezwolle, Black milk, The Beatnuts, Kentaro, Guilty Simpson en The Wu (die waren er toen ook) gezien, maar bij Guilty Simpson en Black milk kende ik toen nog niet zo goed, jammer genoeg.
da was int begin dat de hype losbarste.mTm zei:Ed Banger vond ik op dat moment toch echt wel een dik feesje. Al die mannen met hun eigen t-shirt enalda was int begin dat de hype losbarste.


flameboy zei:dan was ice-t toch wel een pak slechter, hij heeft bijna alleen zitten roepen...

flameboy zei:dan was ice-t toch wel een pak slechter, hij heeft bijna alleen zitten roepen...

