Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
macfly in gent heef er nrmaal nogn mr weet ik ni

edit: meth & red gecancelled !!!! nieuwe datum later

Thx!


En wtf?! Da nen dag op voorhand, goe bezig!

Brick Top

Legacy Member
Shifty, kan je ff een bron posten, want ik vind daar niet meteen iets van terug... Echt wel fucking kut seg, maten van mij hebben speciaal verlof gepakt voor dat optreden.

Brick Top

Legacy Member
Illcat zei:
Et staat op wasteland

Lees het ook net, KUT! 't Is nog wel niet 100% officieel maar zo'n geruchten zijn vaak waar dus ik vrees ervoor... Damn seg, lang geleden dat ik nog zo veel zin had in een optreden en dan wordt dat geannuleerd. :sad:

Illcat

Legacy Member
Dit weekend Sinksenfeesten hier in Kortrijk dus maw Vlas Vegas!

Het programma:

Zaterdag 30 mei:
----------------
16u: dj Pod4
18u: Rijmtechniekers (B)
18u40: dj L-Dopa
20u25: Nomad (B)
21u: dj L-Dopa
22u: Ansatz der Maschine (B)
22u40: dj Marcelle (NL
01u20: Jazzsteppa (UK)
02u20-05u: Warriorz Crew (B)

Zondag 31 mei:
--------------
15u: dj\'s Valley Girls
17u: Duflan Duflan (B)
17u40: dj Dr. Green
19u: Hitch (B)
19u40: dj +++Logul+++
20u15: Part Chimp (UK)
21u: dj +++Logul+++
21u45: Nucleus Roots (UK)
22u45: dj KMK
23u45: Transformer (UK)
00u45-05u: afterparty Vlas Vegas dj\'s Rock4, Mich & Clark C.

Maandag 1 juni:
---------------
15u: dj Bowy
16u: The Go-Hards (B)
16u30: dj BarTender
17u40: The Intelligence (US)
18u10: dj Isa
19u: Lucky Dragons (US)
19u40: dj Specteur
20u: Monotonix (IL)
20u40: dj Specteur
21u15: Electric Electric
22u: dj Nolf
23u: Action Beat (UK)
23u30-01u: dj Señorita Lee

Brick Top

Legacy Member
Nog steeds niks officieel ivm Method Man & Redman. Als er niks op de website van Vooruit/Democrazy verschijnt vertrek ik morgen gewoon richting Gent. Ik wil niet meemaken dat ik gewoon thuis blijf om dan nadien te moeten horen hoe zalig het optreden wel niet was.

Maar als ze morgen aan de deur doodleuk vertellen dat het optreden afgelast is, dan mogen ze zich aan haatmail verwachten. :p

Brick Top

Legacy Member
Beerend zei:
Idi, dat ze het concert maar eind juni of begin juli plaatsen, wanneer het geen blok of examens zijn. :p Nuja, 't was uitverkocht, niet?

Jup, was idd uitverkocht. En /care examens, zo'n optreden weet je toch maanden op voorhand... Kan je toch perfect in de planning verwerken zeker? Niets houdt mij zeker, en zeker den blok niet. :p

Brick Top

Legacy Member
Beerend zei:
Ik moet 3 uur treinen tot in Gent en als de show gedaan is, is er sowieso geen trein terug naar Hasselt. Een avond kan ik wel missen, maar een hele nacht slaap en een volledige dag blok nu ook weer niet.

Ah ja, dan is het idd te begrijpen. Normaal ga ik ook altijd met de trein maar voor deze gelegenheid rij ik zelf met de auto. Van waar moet jij komen? Antwerpen? Want er was eventueel nog wel plaats geweest in den auto. En ik drink/smoor niet dus 't is niet dat ik ons in de vangrail parkeer op den terugweg. :p

Toen ik las dat het afgelast wordt heb ik direct gemaild naar Vooruit en Democrazy, maar je denkt toch niet dat die ff de moeite doen om te antwoorden... Allé, ze doen zelfs de moeite niet om het op de website te zetten precies. **BLIJFT HOPEN OP EEN MIRAKEL :D**

Edit: Hasselt dus, knal over gelezen. :p

Approved

Legacy Member
Ik zou ook zeker gaan als er verder geen officiële verklaring komt, Brick Top

Brick Top

Legacy Member
Ja, maar de persoon die zoiets post moet dat toch hebben uit 'betrouwbare bron'? Anders maak je jezelf toch compleet belachelijk nadien, moest het optreden wel gewoon doorgaan.

En @ Mad Villain: Als er niets officieel is ga ik zeker gaan hoor!

Brick Top

Legacy Member
Beerend zei:
bwa compleet belachelijk, 't is maar internet he :)

Ja ok, maar dan vind ik het wel extreem belachelijk om andere mensen wat op stang te liggen jagen. En 't is blijkbaar toch één van de moderators daar want de naam van 't topic is ook al aangepast.

Soit, ik ga stoppen met melken en gewoon afwachten.

Isabeau

Legacy Member
Ik ben op zoek naar de 12" van vroeger, op djax up beats, met allerlei rifs, loops, vocal samples, instrumental, ... Een volledige verzameling van vanalles op plaat om mee te scratchen, maar ik vind deze niet meer,
De link op discogs : Djax-Up-Beats Discography at Discogs - > het zijn de 1ste 3, maar ik denk niet dat drie tracklisting klopt..
Heeft iemand deze?
Bestaan deze ergens digitaal?

Ik weet nog dat de hoezen van deze vinyls altijd heel drukke tekeningen waren met vanalles erop,
Ook op de site van Djax Records vind ik daar maar niets van ! !

shiftyke

Legacy Member
staat nu op postponed, ze zoude videoclip moeten opnemen... :s

hopelijk tot na mijn examens :evil:

Brick Top

Legacy Member
Illcat zei:
is dus verzet...

Maar hebt ge al een ander bron dan wasteland? Want ik vind nog steeds niks voor de rest... buiten dat het op Stubru naar 't schijnt ook al vermeld is.

En als het waar is dat ze een uitverkochte Vooruit links laten liggen voor een videoclip op te nemen... Dan is dat meteen ook de laatste keer geweest dat ik €40 lap voor die mannen aan 't werk te zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan