Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
Idd, zo'n line up voor zo weinig geld. Omgerekend komen die vvk tickets uit op 18€, de meeste hier zouden daar wel op in gaan denk ik :p

Suphafly

Legacy Member
Bud zei:
Vind het ook niet zo simpel om mensen mee te krijgen naar hiphop optredens, zeker als het minder bekende dingen zijn. Jammer dat Method & Red in examens valt, ik heb wel tijd genoeg maar de rest niet :p. Nja toch al wat volk warm kunnen maken voor Splash (electro en hiphop mix is ideaal) dus dat maakt veel goed :)

edit2: Guilty Simpson en Dilla http://www.moovmnt.com/wp-content/uploads/2009/05/guilty_simpson-stress.mp3

gade gaan? 'k heb mij ticketje ook al...
die guilty simpson is echt een goe nummer.

Hellcats zei:
Nieuwe Song van The Game gelekt.

YouTube - The Game - Bang Along


Het wordt mijn Hip Hop zomerplaat:D

ik vin hem ook lang niet slecht, maar 'k ga het wel rap beu zijn

Bud zei:

EV bewijst toch maar weer waarom hij de king is imo

Mad.Villain zei:
Masta Ace!

A Long Hot Summer en Disposable Arts zijn twee albums die van begin tot eind één verhaal vormen. Aanrader als je ze nog niet kent :)

Masta Ace! heeft idd een serieus pak bangers
'k vin vooral
- Beautiful
- Hold u
- Movin' on
- Take a walk

Robust²

Legacy Member
Ik deel exact dezelfde mening Beerend, vraag me ook af wat dat live gaat geven. Toen in de petrol die eerste beats van hoedenplank of gekkenhuis doorkwamen ging iedereen al los, en dat zie ik nog niet echt gebeuren op ART z'n beats vanop Colucci Era... Enkel die track waar Rico solo op gaat kon me boeien.

Illcat

Legacy Member
Bud zei:
Vroeg mij eigelijk af of iemand hier Krewcial kent. Belgische hiphop artiest en verdient veel meer aandacht imo. Spijtig dat het wat stil is rond hem :(
YouTube - Krewcial feat. Murs - Everyday

shiftyke zei:
Ik ken hem van op wasteland, nog niet echt naar geluisterd misschien toch eens doen.

Krewcial vind/vond'k de max, maar is inderdaad al nen lange tijd stil rond hem(jammer genoeg), is nu meer producer maar als Mc vond'k hem best wel goe. Heeft een zalige stem imo.
Toen hem nog De Hop presenteerde smeet em af toe een freestylke, en geregeld wel es een plaatje van zichzelf.
Heeft toch wel met een pak grote namen samengewerkt in het verleden oa Phonte (Little Brother).



Als ge es zo'n vette affiche wilt moet ge direct naar Splash Festival, waar ik jammer genoeg nie echt iemand warm kan voor krijgen. De meesten vinden het veel te ver :(
Ik wil echt al jaren JMT zien!

shiftyke

Legacy Member
Illcat zei:
Als ge es zo'n vette affiche wilt moet ge direct naar Splash Festival, waar ik jammer genoeg nie echt iemand warm kan voor krijgen. De meesten vinden het veel te ver :(
Ik wil echt al jaren JMT zien!

idem !!! :(

Approved

Legacy Member
Niet zo'n fan van JMT, Uncommon Valor is wel epic natuurlijk

2de verse :love:

shiftyke

Legacy Member
method & redman is uitverkocht, weer een goeie zaak voor hiphop imo!!!

flameboy

Legacy Member
method&redman hebben nu ook hun eigen tv-show :)
zoek maar is op youtube, alle delen staan erop.
Meth & Red noemt het of dacht ek toch...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan