Archief - Crammerock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Omdat ik hier nog geen topic over zag, toch maar eventjes 1 geopend:

Vrijdag 4 september

* 18.00 The Curvy Cuties Fanclub
* 18.40 De Staat
* 19.25 Lady Linn & Her Magnificent Seven
* 20.20 The Clement Peerens Explosition
* 21.15 A Brand
* 22.10 Admiral Freebee (solo & electric)
* 23.05 The Wailers
* 00.10 Stereo MCs
* 01.20 Milk Inc
* 02.40 Dada Life

* 19.00 Aurex (live)
* 20.00 Leesa
* 22.00 Sound Of Stereo
* 00.00 TLP aka Troubleman
* 02.00 Starski & Tonic

Zaterdag 5 september

* 15.00 El Gusto?!
* 15.45 Selah Sue
* 16.35 Jasper Erkens
* 17.25 Absynthe Minded
* 18.20 Heideroosjes
* 19.20 De Jeugd Van Tegenwoordig
* 20.20 Vive La Fête
* 21.25 Sarah Bettens
* 22.30 Therapy?
* 23.45 Zita Swoon
* 01.00 Stijn
* 02.05 Dr. Lektroluv

* 16.30 E-Star
* 18.30 The Other Brothers
* 20.30 Turntable Dubbers
* 22.00 King DJ aka 4T4
* 00.00 Ed & Kim
* 02.00 Mish Mash Soundsystem

Het is de eerste keer dat we er met een paar maten naartoe gaan & kben eens benieuwd hoe het zal meevallen :) De bands zijn alleszins niet slechts voor maar 38 € (combi + campingticket). Wie ik zeker niet wil missen zijn A Brand, Heideroosjes, De Jeugd van Tegenwoordig, Dr. Lektroluv, Sound of Stereo & Mish Mash Soundsystem (wel kutregeling met Lektroluv).

Nog 9livers van de partij?

Inv

Legacy Member
Aanwezig voor beide dagen :)

De enige die ik écht wil zien zijn de jvt en The Wailers.
Ik vrees alleen dat het weer wat gaat tegenvallen :(

shiftyke

Legacy Member
Inv zei:
Aanwezig voor beide dagen :)

De enige die ik écht wil zien zijn de jvt en The Wailers.
Ik vrees alleen dat het weer wat gaat tegenvallen :(

gij moet wss den enigste in België zijn die de JVT dan nog niet beu gezien is :D

Pilatus

Legacy Member
shiftyke zei:
gij moet wss den enigste in België zijn die de JVT dan nog niet beu gezien is :D

jvt staat die zaterdag hier zelf nog op apostelplein gratis :')

Inv

Legacy Member
shiftyke zei:
gij moet wss den enigste in België zijn die de JVT dan nog niet beu gezien is :D

Kheb ze zelfs nog niet gezien deze zomer...

(nee, ik kom niet buiten :tongue: )

Yones

Legacy Member
was zoals gewoonlijk weeral de moeite. Er liepen wel serieus veel 14/15 jarigen rond :unsure: voor de rest => :niceone:

h0pje

Legacy Member
Miljaar, zaterdag was jailbaitdag precies. Niet dat ik het erg vond :') Voor de rest was het best wel in orde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan