h0pje
Legacy Member
Omdat ik hier nog geen topic over zag, toch maar eventjes 1 geopend:
Vrijdag 4 september
* 18.00 The Curvy Cuties Fanclub
* 18.40 De Staat
* 19.25 Lady Linn & Her Magnificent Seven
* 20.20 The Clement Peerens Explosition
* 21.15 A Brand
* 22.10 Admiral Freebee (solo & electric)
* 23.05 The Wailers
* 00.10 Stereo MCs
* 01.20 Milk Inc
* 02.40 Dada Life
* 19.00 Aurex (live)
* 20.00 Leesa
* 22.00 Sound Of Stereo
* 00.00 TLP aka Troubleman
* 02.00 Starski & Tonic
Zaterdag 5 september
* 15.00 El Gusto?!
* 15.45 Selah Sue
* 16.35 Jasper Erkens
* 17.25 Absynthe Minded
* 18.20 Heideroosjes
* 19.20 De Jeugd Van Tegenwoordig
* 20.20 Vive La Fête
* 21.25 Sarah Bettens
* 22.30 Therapy?
* 23.45 Zita Swoon
* 01.00 Stijn
* 02.05 Dr. Lektroluv
* 16.30 E-Star
* 18.30 The Other Brothers
* 20.30 Turntable Dubbers
* 22.00 King DJ aka 4T4
* 00.00 Ed & Kim
* 02.00 Mish Mash Soundsystem
Het is de eerste keer dat we er met een paar maten naartoe gaan & kben eens benieuwd hoe het zal meevallen
De bands zijn alleszins niet slechts voor maar 38 € (combi + campingticket). Wie ik zeker niet wil missen zijn A Brand, Heideroosjes, De Jeugd van Tegenwoordig, Dr. Lektroluv, Sound of Stereo & Mish Mash Soundsystem (wel kutregeling met Lektroluv).
Nog 9livers van de partij?
Vrijdag 4 september
* 18.00 The Curvy Cuties Fanclub
* 18.40 De Staat
* 19.25 Lady Linn & Her Magnificent Seven
* 20.20 The Clement Peerens Explosition
* 21.15 A Brand
* 22.10 Admiral Freebee (solo & electric)
* 23.05 The Wailers
* 00.10 Stereo MCs
* 01.20 Milk Inc
* 02.40 Dada Life
* 19.00 Aurex (live)
* 20.00 Leesa
* 22.00 Sound Of Stereo
* 00.00 TLP aka Troubleman
* 02.00 Starski & Tonic
Zaterdag 5 september
* 15.00 El Gusto?!
* 15.45 Selah Sue
* 16.35 Jasper Erkens
* 17.25 Absynthe Minded
* 18.20 Heideroosjes
* 19.20 De Jeugd Van Tegenwoordig
* 20.20 Vive La Fête
* 21.25 Sarah Bettens
* 22.30 Therapy?
* 23.45 Zita Swoon
* 01.00 Stijn
* 02.05 Dr. Lektroluv
* 16.30 E-Star
* 18.30 The Other Brothers
* 20.30 Turntable Dubbers
* 22.00 King DJ aka 4T4
* 00.00 Ed & Kim
* 02.00 Mish Mash Soundsystem
Het is de eerste keer dat we er met een paar maten naartoe gaan & kben eens benieuwd hoe het zal meevallen
De bands zijn alleszins niet slechts voor maar 38 € (combi + campingticket). Wie ik zeker niet wil missen zijn A Brand, Heideroosjes, De Jeugd van Tegenwoordig, Dr. Lektroluv, Sound of Stereo & Mish Mash Soundsystem (wel kutregeling met Lektroluv).Nog 9livers van de partij?


)
voor de rest =>