XA4
Legacy Member
*kuch*... mix...DJ BUZZE retro zei:enz enz enz enz ! dit is zelfs nog geen % van wat er allemaal aan quality retro te vinden is... back to the early days... :applause:


Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*kuch*... mix...DJ BUZZE retro zei:enz enz enz enz ! dit is zelfs nog geen % van wat er allemaal aan quality retro te vinden is... back to the early days... :applause:




Beerend zei:Er wordt niet specifiek achter gevraagd, dus is niet echt een request

Miesjel zei:Neen, maar het kan wel de downloaders aan het werk zetten![]()
Deejay_Neo zei:Ah eindelijk eens een thread met goede muziek!! Ik ken alle bonzai klassiekers, en da zijn pas platen, duust keer beter dan platten jump! De oudere Dj's (zoals een Dj Pascal) durven die nog altijd keer draaien op retro arena in bocca in destelbergen, altijd de max
...
Kweet enkele superbekenden achja, kvind ze nog altijd goed![]()
Miesjel zei:Anyway, Ik ga eens denken over een tracklist voor een retrosetje, het is weer maanden geleden dat ik nog een post heb gezet in het mix-forum...
Firestyler zei:maareuh wie zou alles doen voor sommige retro klassiekers? bedoel ik wie dat echt zo spaart voor zijn collectie
( Fiocco - afflito etc...)

een + 1500 cd's van eind de jaren 80 tot nu gaande van New beat "take" cd's tot de laatste nieuwe jump cd's van nu en tuurlijk ook de bonzai's en zowat alle verzamelcd reeksen die zijn uitgekomen (serious beats,solid sounds,zowat alle dancing reeksen enz), maar is gewoon aangegroeid (heb nooit cd's weggedaan)
<BAD> schuim zei:bonzai valt wel is te aprecieren maar nie bepaalt mijn ding,
kerel uit mijn klas heeft connecties met de mannen van bonzai records gehad en heeft nog een stapeltje van die bonzai classiekers liggen
misschien open da nog wel is ne verkoop hier opt telenet forum
zijn die platen eigelijk nog iets waard?
<BAD> schuim zei:bonzai valt wel is te aprecieren maar nie bepaalt mijn ding,
kerel uit mijn klas heeft connecties met de mannen van bonzai records gehad en heeft nog een stapeltje van die bonzai classiekers liggen
misschien open da nog wel is ne verkoop hier opt telenet forum
zijn die platen eigelijk nog iets waard?



Firestyler zei:The Message? deze? -> Carat Trax - Vol. 2 - Carat Techno
is nog goe wa waard!
trouwens Carat heeft daar iemand nog sfeerbeelden van ofzo? ben daar nooit geraakt (was te jong) en nu bestaat deze niet meer