Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
techn0loverke zei:dj tiësto is geen techno, jij grapjas, die draait wel trance hé![]()
PunkDudez zei:Site van THE OH:
"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"
Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...

funneh.PunkDudez zei:Site van THE OH:
"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"
Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...
Die doet da nie met stijl , Hercule Poirot style ! [Don't shoot me for the schrijfwijze]Desperatozz zei:someone has been watchin' "witse"![]()

KlikjePunkDudez zei:Site van THE OH:
"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"
Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...
NoizeSuppressor zei:ola ola, ge bent ne kenner![]()
en wat draait furax dan volgens u![]()

techn0loverke zei:Ik probeer de muziek zoveel mogelijk te volgen:
dj tiësto is trance omdat daar in gezongen word enzo, zoals just be
techno zijn zo van die harde beatjes na mekaar; zoals dj coone, dj furax, dj dark E... dat zijn echte technohelden![]()

techn0loverke zei:Die dave clarke ken ik niet echt, maar ik heb er wel al van gehoord...
D-1337 zei:mijn school loopt vol van die mannen![]()

FitZ zei:iemand verveelt zich. En dat ben ik, anders zou ik nooit op bs threads as dees replyen.
techn0loverke zei:Ik probeer de muziek zoveel mogelijk te volgen:
dj tiësto is trance omdat daar in gezongen word enzo, zoals just be
techno zijn zo van die harde beatjes na mekaar; zoals dj coone, dj furax, dj dark E... dat zijn echte technohelden![]()
Bastaspast zei:pff ja zeg ... kvinnet er ook wel over gaan zu ... stop nu mer al mee u flauw gezever ...
... Wat 'n hardvochtige mensen hier, geez