Archief - beste techno dj: furax

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

techn0loverke

Legacy Member
dj tiësto is geen techno, jij grapjas, die draait wel trance hé :oink:

Desperatozz

Legacy Member
PunkDudez zei:
Site van THE OH:

"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"

Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...

someone has been watchin' "witse" ;)

^^pathfinder^^

Legacy Member
PunkDudez zei:
Site van THE OH:

"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"

Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...
funneh.

Real

Legacy Member
PunkDudez zei:
Site van THE OH:

"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"

Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...
Klikje

techn0loverke

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ola ola, ge bent ne kenner :D

en wat draait furax dan volgens u :niceone:

Ik probeer de muziek zoveel mogelijk te volgen:

dj tiësto is trance omdat daar in gezongen word enzo, zoals just be

techno zijn zo van die harde beatjes na mekaar; zoals dj coone, dj furax, dj dark E... dat zijn echte technohelden ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
techn0loverke zei:
Ik probeer de muziek zoveel mogelijk te volgen:

dj tiësto is trance omdat daar in gezongen word enzo, zoals just be

techno zijn zo van die harde beatjes na mekaar; zoals dj coone, dj furax, dj dark E... dat zijn echte technohelden ;)

ja vriend, ik was van mijn elf jaar bezig met muziek, ik vind dat ge op uw 14 't verschil tussen techno en jump wel moogt snappen maar soit ;)

luister is een setje van Dave Clarcke en dan eentje van furax en zeg mij wat verschil aight ;)

Jaws

Legacy Member
GIEREN, nog nooit heeft iemand de mop gemaakt dat jump techno is :ironic:

techn0loverke

Legacy Member
Op mijn 11 jaar luisterde ik naar Ian Van Dahl en Lasgo; maar die house vind ik niet zo goed meer... mijn vrienden en ik zijn stilletjes naar techno overgegaan.

Die dave clarke ken ik niet echt, maar ik heb er wel al van gehoord...

FitZ

Legacy Member
iemand verveelt zich. En dat ben ik, anders zou ik nooit op bs threads as dees replyen.

techn0loverke

Legacy Member
D-1337 zei:
mijn school loopt vol van die mannen :rofl:

Haha, mijne ook... En dat zijn zo van die mensen dat denken dat Da Boy Tommy en de D-Devils hardcore is :rofl:

Sommigen kennen niet veel van muziek; maar ik probeer mijn best te doen... Jullie kunnen me helpen bijleren :)

Bastaspast

Legacy Member
techn0loverke zei:
Ik probeer de muziek zoveel mogelijk te volgen:

dj tiësto is trance omdat daar in gezongen word enzo, zoals just be

techno zijn zo van die harde beatjes na mekaar; zoals dj coone, dj furax, dj dark E... dat zijn echte technohelden ;)

pff ja zeg ... kvinnet er ook wel over gaan zu ... stop nu mer al mee u flauw gezever ...

en @ despe: makker, ge lockt kwee ni oeveel threads voor niks, en dit laat je open ... wa voor logica volgt gij man , djeezzz

techn0loverke

Legacy Member
Bastaspast zei:
pff ja zeg ... kvinnet er ook wel over gaan zu ... stop nu mer al mee u flauw gezever ...

Welke zever :$
Kzal dan maar nieks meer zeggen zeker ? :confused: ... Wat 'n hardvochtige mensen hier, geez
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan