techn0loverke
Legacy Member
Heykes iedereen,
Ik ben hier nieuw dus me even kort voorstellen. Mijn naam is Siegfried, ik ben 14 jaar en ik kom uit Tollembeek (jaja, zoals urbanus, hihihi :applause: ) . Gisteren ben ik voor het eerst met mijn fwiendjes uitgeweest naar The Oh! en om dj Furax te kunnen zien; die draaide zo ongeloofelijk goed; en hij draaide dat superliedje, Big Orgus
wat vinden jullie van hem; ik vind hem zoooooo goed.
Groetjes,
S
Ik ben hier nieuw dus me even kort voorstellen. Mijn naam is Siegfried, ik ben 14 jaar en ik kom uit Tollembeek (jaja, zoals urbanus, hihihi :applause: ) . Gisteren ben ik voor het eerst met mijn fwiendjes uitgeweest naar The Oh! en om dj Furax te kunnen zien; die draaide zo ongeloofelijk goed; en hij draaide dat superliedje, Big Orgus
wat vinden jullie van hem; ik vind hem zoooooo goed.
Groetjes,
S




...