Archief - beste techno dj: furax

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

techn0loverke

Legacy Member
Heykes iedereen,

Ik ben hier nieuw dus me even kort voorstellen. Mijn naam is Siegfried, ik ben 14 jaar en ik kom uit Tollembeek (jaja, zoals urbanus, hihihi :applause: ) . Gisteren ben ik voor het eerst met mijn fwiendjes uitgeweest naar The Oh! en om dj Furax te kunnen zien; die draaide zo ongeloofelijk goed; en hij draaide dat superliedje, Big Orgus :crazy:

wat vinden jullie van hem; ik vind hem zoooooo goed.

Groetjes,
S

Plut0r

Legacy Member
zijt ge zeker da ge 14 jaar zijt?
want dit doet een kind van 11 nog niet :)

Anoniem07

Legacy Member
K da kut sarcasme van de eerste post is schandalig, dit is een forum, geen speelplein om dingen of onderwerpen belachelijk te maken. één onozele thread is al genoeg

techn0loverke

Legacy Member
Wat bedoelen jullie ? :oink:

Ik wou enkel maar laten weten dat ik hem zo'n fijne dj vond, ik wil weten hoe jullie erover denken... techno is sow cool :music:

S

?therapy?

Legacy Member
Furax is geen techno
In The oh! laten ze geen snotters van 14 binnen.

en cut the crap :p

techn0loverke

Legacy Member
Mijn vriendin is 16 en die mocht wel binnen... ze nam me mee; en ik zie er al ouder uit voor mijn leeftijd :D

ShadesOfJae

Legacy Member
techn0loverke zei:
Mijn vriendin is 16 en die mocht wel binnen... ze nam me mee; en ik zie er al ouder uit voor mijn leeftijd :D

Maar u gedrag is duidelijk niet zo volwassen.

DiDoria

Legacy Member
min leeftijd is idd 16jaar en verschil 14-16 jaar is wel groot zowel uiterlijk (en in dit geval ook wel innerlijk).

Anoniem07

Legacy Member
Mensen ge ziet maar dat da een dubbel acount is want die is toevallig vandaag geregistreed. Juist wanneer dat furax thread bezig is, anders had die dat wel daar in gereplyed

Real

Legacy Member
PunkDudez zei:
Mensen ge ziet maar dat da een dubbel acount is want die is toevallig vandaag geregistreed. Juist wanneer dat furax thread bezig is, anders had die dat wel daar in gereplyed
Denk je?

Anoniem07

Legacy Member
Real zei:
Zeker weten, want in de andere thread was er al zever omdat iemand zei dat ie hem de beste techno dj vind. Dus ik denk dat da wel goed opvalt. :p

Inv`

Legacy Member
PunkDudez zei:
Mensen ge ziet maar dat da een dubbel acount is want die is toevallig vandaag geregistreed. Juist wanneer dat furax thread bezig is, anders had die dat wel daar in gereplyed
daar is over nagedacht

ShoveS

Legacy Member
hebde gij dan ooit al is urbanus int echt gezien?? :eek: :eek:

en zo ja: wa vind dieje eigenlijk van de furre ?? :music: :music:

techn0loverke

Legacy Member
Kheb het gevoel da jullie me uitlachen... is dit een warm onthaal voor een nieuweling ?

Ik wou enkel maar wat over muziek discussiëren :( ...

NoizeSuppressor

Legacy Member
techn0loverke zei:
Kheb het gevoel da jullie me uitlachen... is dit een warm onthaal voor een nieuweling ?

Ik wou enkel maar wat over muziek discussiëren :( ...

als ge 14 bent hoort ge niet in disco's rond te lopen ;)

enneuh furax draait evengoed techno als di tiesto :D

Anoniem07

Legacy Member
Site van THE OH:

"Identiteitskaart verplicht : geen identiteitskaart = geen toegang"

Eneuh, gistere heeft furax daar niet gedraaid.
Ik denk dat er dan niet meer veel te zeggen valt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan