Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - België & Techno
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Dat hangt ervan af. Footworxx is mainly hardtechno. Maar heeft inderdaad ook tek/core, en vroeger zelfs electro op de lijst. Techno komt er ook soms aan bod, alhoewel dat de laatste tijd niet meer het geval is (omdat het wss idd niet meer echt volk trekt).
Dat hangt ervan af. Footworxx is mainly hardtechno. Maar heeft inderdaad ook tek/core, en vroeger zelfs electro op de lijst. Techno komt er ook soms aan bod, alhoewel dat de laatste tijd niet meer het geval is (omdat het wss idd niet meer echt volk trekt).
footworxx is dan ook een andere klasse als de bovenvermeldde feestjes, trekt heel snel de core richting op gewoon
antHraxx zei:
ad:
silo is af en toe ook nog techno, allez ja. Dikwijls toch minimal daar, dus ik vermoed af en toe ook techno. Silo schijnt bovendien ook nog wel een 'underground' karakter te hebben.
goh, silo is silo, ben zelf van leuven, en heb er al heel goede feestjes gedaan (oa techno nation met ben simms) maar leveren ook weer niet altijd de gezochte kwaliteit) en is gewoon niet te vergelijken met een pro-jekt in de hangar in oostende bv
CFK zei:
ten days off, fuse, festivals, kozzmozz, ... leveren toch nog redelijk wat goede techno dj's
specifieke feestjes met alleen dj's naar uw goesting vindt ge inderdaad niet veel meer (spijtig genoeg)
soms eens uitwijken naar de Walen kan ook wonderen doen
kozzmozz is gewoon jammer dat het véél minder is als vroeger, en ook met mindere mate dezelfde kwaliteit als vroeger, op tomorrow land was het daarentegen wel weer geweldig, de belleville three in de line-up which is great (jammer genoeg moeten missen, het steekt)
Ik mis gewoon de tijden waar het toch om de twee a drie maand zeker een joekel van een feestje was..
1. ILT is nu meer IL'Electro' infeite weinig echte techno nog
2. Sensation/Qlimax, die toestanden, "kom niet mee af" , excuses das een ander doelpubliek, en hebt gij ook ni over te moeien
enkel green room nog vorig jaar, waar het dan ook wel echt beuken was (met uitzondering van krocher)
2. ik moei mij niet met het ander doelpubliek, ieder diertje zijn pleziertje, de vermelding was er om een duidelijke 'richting' te definieren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.