Archief - België & Techno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinDiGaTor

Legacy Member
'ello

met Pro-jekt zo goed als 'dood', Kozzmozz nog maar heel af en toe (en dan nog bedenkelijk 'techno' niveau), JH spiraal dat er mee stopt, waar trekken we dan met zen allen heen?


Ben dus met andere woorden op zoek naar nog wat degelijke non-commercial (dus niet ILT) techno feesten??!!!

Powertechno, techno, oldskool techno, maakt mij allemaal niet uit, kom gewoon niet af met sensation, qlimax toestanden..


alle hints/tips zijn welkom

da_diablo

Legacy Member
Fuse af en toe? Geen idee hé, ik weet wel dat die meer minimal zijn nu maar da was vroeger toch bekend voor degelijken techno? dave clarke e.d.?

mtm

Legacy Member
da_diablo zei:
Fuse af en toe? Geen idee hé, ik weet wel dat die meer minimal zijn nu maar da was vroeger toch bekend voor degelijken techno? dave clarke e.d.?

Dave Clarke komt nog wel een paar keer per jaar naar fuse, maar fuse is idd meer minimal dan techno voor de moment

VinDiGaTor

Legacy Member
agreed, fuse is ook niet meer wat het geweest is, ben op zoek naar echt techno, niet de minimalistische overgeschakelde 'janetten' ( no offense :p)

iTzStevee

Legacy Member
1. ILT is nu meer IL'Electro' infeite ;) :) weinig echte techno nog
2. Sensation/Qlimax, die toestanden, "kom niet mee af" , excuses :) das een ander doelpubliek, en hebt gij ook ni over te moeien

antHraxx

Legacy Member
VinDiGaTor zei:
agreed, fuse is ook niet meer wat het geweest ,niet de minimalistische overgeschakelde 'janetten' ( no offense :p)
:sad:

silo is af en toe ook nog techno, allez ja. Dikwijls toch minimal daar, dus ik vermoed af en toe ook techno. Silo schijnt bovendien ook nog wel een 'underground' karakter te hebben.

JackM

Legacy Member
Maw, zo een club(je) openen zou wel eens een gat in de belgische markt kunnen zijn?

CFK

Legacy Member
ten days off, fuse, festivals, kozzmozz, ... leveren toch nog redelijk wat goede techno dj's

specifieke feestjes met alleen dj's naar uw goesting vindt ge inderdaad niet veel meer (spijtig genoeg)
soms eens uitwijken naar de Walen kan ook wonderen doen

NinjaTune

Legacy Member
Het is inderdaad zo dood als een pier, dus ik vrees dat je er niet echt nog volk mee trekt. Hier en daar zie je nog in een jeugdhuis of op lokale feesjes techno passeren, maar het is echt heel schaars.

Silo inderdaad eventueel. Maar tzal ook eerder minimal/tech-house zijn. Footworxx dacht ik aan, maar dat is laatste tijd ook nog maar puur hardtechno en harder. In brugge heb je ook Suburb Soundz, maar dat is dan ook weer hardtechno. Maar mss dat dat je interesse wel opwekt?

Ble$$ed^

Legacy Member
ik zou zeggen silo / fuse, maar zoals hierboven al gezegd is dat meer minimal/techhouse.

Voor de 'harderen' techno moet ge u ogen open houden en dikwijls is de agenda's van de hierbovenvernoemde clubs bekijken.

Essit

Legacy Member
Imo is echte techno allang dood...

Tegenwoordig kan je nog kiezen tussen minimal(wat zoiezo al geen techno is) of hard techno(wat dan weer meer lijkt op commercielen brol).

Mss een paar Acid/Techno feestjes checken? In Gent zijn er regelmatig , en in de Silo in Leuven zijn er ook al enkele geweest.

JackM

Legacy Member
dee- zei:
absoluut niet :)

Ble$$ed^ zei:
een in uwe portemonee :( helaas

Nja, kweet nie. Het leek mij alsof er regelmatig toch naar gevraagd wordt en er toch nooit iets van feestje aan voldoet. Nie da ik da daarom zou gaan doen, maar persoonlijk zou ik het ook nie erg vinden mocht er da enen doen :p

Ble$$ed^

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Nja, kweet nie. Het leek mij alsof er regelmatig toch naar gevraagd wordt en er toch nooit iets van feestje aan voldoet. Nie da ik da daarom zou gaan doen, maar persoonlijk zou ik het ook nie erg vinden mocht er da enen doen :p

er is inderdaad wel af en toe vraag naar, ma de groep die dat wilt is bijzonder klein.

tom1

Legacy Member
Ik zou dan eerder een concept lanceren ipv een club.
Dus elke x aantal maanden in club y uw feestjes ;).

Ble$$ed^

Legacy Member
kooksteen zei:
Ik zou dan eerder een concept lanceren ipv een club.
Dus elke x aantal maanden in club y uw feestjes ;).

jah idd :p als we nu is allemaal ons spaarcenten samenleggen ? :p

Rage

Legacy Member
Ik ben een hele tijd geleden nog op een feestje geweest met de titel "Techno is dead". Er was een techno room & een dubstep room. Er was bijna niemand bij de techno :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan