Archief - another guitarjam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Mussels

Legacy Member
Sletjeuh zei:
ik zal de plaats na tcf trip pakke :)

en stiekem hopen op een plaatsje in the rough part... tess, kvinnet echt ne sjieken backingtrack, ben er nog steeds mee bezig... En ik ben content met mijn stuk.

FatFish

Legacy Member
Ik heb ook gewoon voor de fun een stukje na Mussels opgenomen.
Kunde Hier vinden.
Evr gaat gewoon verder waar Mussels is gestopt, dit was gewoon voor ewa feedback te krijgen op mijn spel, kspeel momenteel 2 jaar maar kvin men solo spel nog altijd zeer ongevarieerd en soms ook nog wa sloppy.
Het is wel kut opgenomen met een cheap mic van men headset :p

evR'

Legacy Member
Pak dat van FatFish maar in de plek van mij, zit in een muzikaal dipje :s .

The Mussels

Legacy Member
Keer dat stuk van Fatfish gedownload: hier mijn nederige commentaar:

nie mis, zeker nie mis, maar om toch iets aan te merken: misschien meer naar een climax werken... (nie da ik da beter kan zen maar)

BongZrGooD

Legacy Member
Ik heb hier echt wel problemen met rapidshare free...
80 minuten wachten, of mijn ip adres dat zogezegd al een download in progress heeft...:s
Kzal dus wel afwachten tot iemand een versie post waar ik niet moet op wachten...Qua downen of internet in het algemeen ben ik niet de geduldigste mens op aarde zeg maar...;)

Groetjes,
BongZ

evR'

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Fileshare.be is imo toch beter voor zo'n dingen hoor...

Dunno of ik de enige ben, maar telkens ik op zo'n link van fileshare.be klik crasht men firefox.

FatFish

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Fileshare.be is imo toch beter voor zo'n dingen hoor...
heb ik geprobeerd, maar kon niks uploaden.
Ik kan da anders wel doorsturen naar bongzrgood als ge da wilt.

Savatar

Legacy Member
Straks om 15 uur laatste examen. (Eindelijk :])
Daarna doe ik mee aan de jam o// T'zal wel zonder Me-50 :(

Tot Jams !

QplQyer

Legacy Member
damn die backing track is echt wel leuk (en ingespeelde solo's zijn ook wel tof, verkeerde key in 't begin valt wel op, maar iedereen kan zich vergissen ofc).

spectrious

Legacy Member
Basic monthly volume:
Monthly volume used 10 GB out of 10 GB (0 GB remaining).



Hopelijk kan ik de mijne uploaden.

evR'

Legacy Member
Ik zal mss seffes nog iets inspelen na FatFish zijn deel, met een beetje naar die G3 DVD's te kijken terug wat inspiratie opgedaan :D .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan