Archief - another guitarjam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
ik pas, ni dak mag mee doen :D maar toch, ik hou mij van af nu gedeist/d/dt (aargh kut gramattica nooit opgelet in de lagere school)

Sletjeuh

Legacy Member
@ spectrious: van mijn part moogt ge :)
als er iemand wilt inzette ... :)

1. Sletjeuh
2. disturbed_mind
3. evr'
4. BongZ
5. Mussels (achteraan)
6. TCF-trip
7. spectrious

K ik denk da we me voldoende zijn :)
dus degene die zich geroepen voelt om het startschot te geven ...
be my guest

GrTz

kwistenbiebel

Legacy Member
Ik zal dan beginnen? :) 'k Zal deze middag opnemen na mijn exaam! 30sec ongeveer zeker?

Savatar

Legacy Member
FatFish zei:
Kzou ook wel nog graag meedoen ma tis blijkbaar al vol.

Stukje aanplakken moet wel mogelijk zijn ze :)

Ik zou graag vanaf 3:15 gaan !
: puppy eyes :

jasperverplanke

Legacy Member
kwil nie de newbie uithange ze ma over wa hebben jullie het :confused:
kan er een beetje uit opmaken dat jullie elk een stukje gitaar opnemen en het dan aaneenkleven??

dit omdat ik namelijk zelf ook gitaar speel en het eventueel een mooi initiatief zou vinden :)

QplQyer

Legacy Member
jasperverplanke zei:
kwil nie de newbie uithange ze ma over wa hebben jullie het :confused:
kan er een beetje uit opmaken dat jullie elk een stukje gitaar opnemen en het dan aaneenkleven??

dit omdat ik namelijk zelf ook gitaar speel en het eventueel een mooi initiatief zou vinden :)

Het principe is dat er een backingtrack wordt gepost en dan speelt elk om beurt daar een solo over.
Dus één iemand begint, speelt een solo op een klein stukje in het begin, de volgende neemt de nieuwe versie (met de solo van de eerste dus) en speelt na die solo zijn solo enzoverder tot als iedereen geweest is.

The Mussels

Legacy Member
Ik zal tegen vanavond mijn stukkie derover hebben. Ik ben nu zowa iets aant uitschrijven (voor zover ik da doe :p) en mijn gear op pc aant aansluiten.

kwistenbiebel

Legacy Member
The Mussels zei:
hmm, ligt het aan mij of heb je de verkeerde toonladder gebruikt?

edit: ik zal het volgende wel doen. Van dit tot ongeveer 1.10 ok?
Zou goed kunnen! 'k Ben nog niet lang met solo's bezig. Ach ja, 'k kan er alleen maar uit leren!:) :$

FatFish

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Stukje aanplakken moet wel mogelijk zijn ze :)
Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.

The Mussels

Legacy Member
FatFish zei:
Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.

audacity, daar doen de meesten het hier mee.

Savatar

Legacy Member
FatFish zei:
Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.


Ik verwijsde eigenlijk naar sletjeuh ;)

Btw Iedereen akkoord da ik het stuk van 3:15 krijg? :D

spectrious

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Ik verwijsde eigenlijk naar sletjeuh ;)

Btw Iedereen akkoord da ik het stuk van 3:15 krijg? :D
als ik als laatste ga dan ist wel lastig om me bas over een zwarder stuk te spelen? Ofnie :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan