Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




disturbed_mind zei:M'kay, 't is niet echt zoals ik het wou maar 't zal ermee moeten doen... Heb geen tijd meer, vriendin wacht! Ach, volgende jam maak ik er wel iets beters van! 'k Kan er alleen maar uit leren, nietwaar?
http://www.fileshare.be/se/audio/9415/04_Track_4pj.mp3
FatFish zei:Kzou ook wel nog graag meedoen ma tis blijkbaar al vol.

Wie nietTCF-Trip zei:Stukje aanplakken moet wel mogelijk zijn ze
Ik zou graag vanaf 3:15 gaan !
: puppy eyes :

jasperverplanke zei:kwil nie de newbie uithange ze ma over wa hebben jullie het![]()
kan er een beetje uit opmaken dat jullie elk een stukje gitaar opnemen en het dan aaneenkleven??
dit omdat ik namelijk zelf ook gitaar speel en het eventueel een mooi initiatief zou vinden![]()
Zou goed kunnen! 'k Ben nog niet lang met solo's bezig. Ach ja, 'k kan er alleen maar uit leren!The Mussels zei:hmm, ligt het aan mij of heb je de verkeerde toonladder gebruikt?
edit: ik zal het volgende wel doen. Van dit tot ongeveer 1.10 ok?

Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.TCF-Trip zei:Stukje aanplakken moet wel mogelijk zijn ze![]()
FatFish zei:Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.
FatFish zei:Ik ben niet zo handig in audio bewerking en ik zou dus nie weten hoe ik het er aan moet plakken zonder dat het verspringt.

Mafia...als ik als laatste ga dan ist wel lastig om me bas over een zwarder stuk te spelen? OfnieTCF-Trip zei:Ik verwijsde eigenlijk naar sletjeuh![]()
Btw Iedereen akkoord da ik het stuk van 3:15 krijg?![]()
