Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

da_diablo zei:Dat gedoe van 'het geluid is minder' vind ik toch wel zwaar overroepen ze
Als hier 1 persoon is die het verschil zou horen tussen pakweg een DJM en een rodec op dezelfde installatie, zal het veel zijn. heeft iemand die nu écht al eens naast mekaar gezet, en een DUIDELIJK verschil gehoord? want ik hoor da toch nie zenne. Bon, mijn punt is gewoon, die rodecs zijn super, ik heb veel liever nen rodec dan nen DJM-whatever met zoveel effecten waar je niets aan hebt. (want wie gebruikt da nu écht veel op een fuif?)
hét voordeel aan een djm zijn de ledjes per kanaal, erg handig.
DjProbe zei:heb da ooit eens getest,
Rodec - Pioneer - A&H
allemaal naast elkaar op zelfde installatie,
ge hoort wel degelijk een verschil,
maar zoals ik al zei in mijn vorige post,
'gewone' mensen horen da nie ...
meeste dj's horen da ook nie
maar mensen die veel me PA bezig zijn horen da wel
heb er nog gene gevonde (en ebay doe ik ni)