Archief - [08-04-06] Project Hardcore, België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dafference

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
what the fuck, Dj Galgje das ne loser eerste klas, ik sluit die zijn sets zodra ik kan, kan geen kloten mixen is gewoon om nieuwe plaatjes te uppen slecht slechter slechts

Zit idd veel waarheid in, zn mixtechnieken zijn soms echt minimaal ma nu ok weer ni zo dramatisch.. en zn tracklists vind ik wel goed genoeg en die stijl moge ze dan ook zééker de hele Project nacht draaien voor mij hoor! :bow:

Ben zelf nog nooit geweest ma als ge alle Project CD's en DVD's luistert, dan verwacht ge da soort hardcore ook wel, dus liquido no worries. :)

edit: Zoals zn Make A Noize Like This mix dus, vrij commerciëel en dus ook ni saai zoals industrial (imo) wel kan zijn..

NoizeSuppressor

Legacy Member
Dafference zei:
Zit idd veel waarheid in, zn mixtechnieken zijn soms echt minimaal ma nu ok weer ni zo dramatisch.. en zn tracklists vind ik wel goed genoeg en die stijl moge ze dan ook zééker de hele Project nacht draaien voor mij hoor! :bow:

Ben zelf nog nooit geweest ma als ge alle Project CD's en DVD's luistert, dan verwacht ge da soort hardcore ook wel, dus liquido no worries. :)

edit: Zoals zn Make A Noize Like This mix dus, vrij commerciëel en dus ook ni saai zoals industrial (imo) wel kan zijn..

sorry maar als je die lullo zijn mixen neemt als de maatstaf

download gewoon eens de setjes van de bekende mannen én zet dan je standaard voor wat goeie hardcore is.

en niet dramatisch, komaan erger kan niet :p

Dafference

Legacy Member
Ja oké, laat me het anders zeggen..

Buiten de overgangen zijn de Dj Galgje mixen wel bangelijk zalig! :p

Dat zaterdag 'de grote mannen' die hc dus ma draaien!

liquido

Legacy Member
zoals ik al zei , ik ken weinig van hardcore , maar dat is gewoon de stijl dak graag hoor , welke bekende dj's draaien dan ook nog zo?

nosferatu vink ietske te eentonig..

Dafference

Legacy Member
Nexes / Dione / Vince / Paul Elstak / Evil Activities / Dana / Neophyte / Scott Brown / Angerfist / Manu Le Malin / Promo / Tieum

Die dus al zeker, de rest draait oftewel minder commerciëel ofwel heb ik geen flauw idee van hoe ze (hardcore) draaien.

Ma zeker ni twijfelen om te gaan! Net nog de dvd van .nl gezien.. over 19 uurtjes word het dus echt wel feest! :woohoo:

aXl_

Legacy Member
Dafference zei:
Ja oké, laat me het anders zeggen..

Buiten de overgangen zijn de Dj Galgje mixen wel bangelijk zalig! :p

Dat zaterdag 'de grote mannen' die hc dus ma draaien!

daar gaat het meestal net om. Iedereen kan wat plaatjes na elkaar afspelen. Mislukte overgangen breken de sfeer :p

liquido

Legacy Member
bwa terug aant opkomen :)

apprecieer die muziek ook nog maar 2 maand ofzo

Jurgenv1

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Hardcore is so 90'ies ... :D
tja als je meeloopt me trends van tegenwoordig is dat wel ouderwets :D maar echte liefhebbers luisteren nog altijd naar hardcore ;)

HHooligan

Legacy Member
Project Hardcore was wel een goed feestje, alleen zeker niet het beste feest...

Er werd wel lekker gedraaid, enkel Manu Le Malin vond ik minder, mocht wel wat sneller...

Voor de rest hebk me heel goe geamuseerd, op naar Raving Nightmare :)

Dafference

Legacy Member
Half acht was ik er, moest weinig aanschuiven, controle ging goed genoeg enzo dus niets te klagen.. de hal leek heel geschikt voor een hardcore feest, zeker groot genoeg en je kon heel de avond gaan en staan en hakken waar je wou. Alleen blijkbaar geen tribunes die er twee jaar geleden wel waren.

Sfeer zat er opmerkelijk snel in vond ik, toch zeker omdat het België is.. er waren natuurlek genoeg Nederlandse (en opvallend veel Franse) delegaties die daar natuurlek ook aan bijgedragen hebben..

Nexes, Dionce en Vince waren goed goed goed.. ohja heb sommige nummers (Fuck the Titties bv) wel een aantal keer gehoord maar 's natuurlijk niet zo erg. :baard:

Paul Elstak zijn set was zeker goed, echt heel aangenaam, heb dan ook mn beste beentje voorgezet. :)

Live act van Evil Activities was voor mij het hoogtepunt van de avond. Nog meer sfeer, zalige platen, wat wil je nog meer.. :woohoo:

Dana kan nog altijd hardcore draaien. :)

Maar dan tegen half 4, ging met Angerfist het tempo wel serieus omhoog, was het moment dat ik (en vele anderen) niet meer konden volgen. Hun act was nog goed, maar mn voeten deden nu eenmaal al SERIEUS pijn en kwas echt vermoeid nzo. :sad:

Maar dat beïnvloed natuurlek niet het hele feest.. helaas was dat feest erna niet meer. Manu le Malin kon zo weinig mensen bekoren, hij hoorde dan ook ni echt thuis in de line-up.. Niets tegen industrial, maar op een feest als Project? Zulke deejay zien draaien voor een stilstaande zaal moet toch een duidelijk signaal zijn voor volgende keer.. globaal gezien was de sfeer er echt helemaal uit toen, jammer.

Dan Promo.. die red de boel wel zou je denken. Niet dus! :eek: Hij draaide wel heel anders dan op Qlimax wat imo echt spijtig was. Zullen wel mensen zich op geamuseerd hebben ongetwijfeld, maar niet ik dus. Hij had de sfeer er zo makkelijk terug kunnen inbrengen, maar dat paste natuurlek niet in het plaatje dat hij tussen Manu en Tieum stond.

Tieum begon voor zover ik darkcore kan apprecieren eigenlijk best nog goed, maar ben tijdens zijn set wel weggegaan..

Als ik het feest tussen 8 en half 4 zou moetten beoordelen zou ik het een superfeesje gevonden hebben.. nu heb ik een wat wrange smaak. Zeker als je dan kijkt naar de dvd's van de vorige edities.. Akkoord die in Zoetemeer was moeilijk te overtreffen, had ik ook niet verwacht. Maar ik had wel gedacht dat ze het zouden proberen.

Ik hoop volgend jaar toch op een betere Project, ben benieuwd wat voor line-up ze uit hun hoed gaan toveren om die eerder ontevreden mensen terug voor zich te winnen. Ik ga zeker terug want het was écht vet feest (!) maar mijn raad: doe voor industrial/darkcore gewoon een andere area of anders laat het.

Lang leve melodieën op Project Hardcore..

ps: Hebben ze het nieuwe Project Hardcore anthem trouwens gedraaid?

Hmgrwngd

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
achterlijke comment :(

Nee, echt !

In de jaren 90 was dat hip, 'in', trendy, leuk.
Nu is het afgezaagd... :D

(en sinds wanneer geldt dat politiek correcte overal? Kan er niemand nog tegen een grapje ofzo? Bende kinderen...)

Firestyler

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Nee, echt !

In de jaren 90 was dat hip, 'in', trendy, leuk.
Nu is het afgezaagd... :D

(en sinds wanneer geldt dat politiek correcte overal? Kan er niemand nog tegen een grapje ofzo? Bende kinderen...)
twas Darkcore, terror en paar oldskools, ma nie teveel maar wel vet en nog goe wa andere , vooral Neophyte gevolgd met Angerfist

btw ik vond Angerfist wel het hoogtepunt... en kon nog volgen :p, en die Industrial en Darkcore vond ik er juist goe aan, heftig tempo en heftig voor op te gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan