HHooligan
Legacy Member
PROJECT HARDCORE.BE
@ FLANDERS EXPO GENT
Line up:
Na al de Jump-parties de laatste tijd toch even deze party van het hardere genre posten
Ik ga zeker aanwezig zijn, maar toch heb ik mijn bedenkingen:
Waarom zie ik daar GEEN ENKELE Belgische Dj tussenstaan...
De invasie van de Nederlanders begint stilaan uit te breiden
Niet dat ik dat erg vind, maar er zijn toch ook degelijke Belgische Hardcore Dj's die zeker op dit feest zouden passen (Ik bijvoorbeeld
hehe, jokeske).
Wie gaat er nog?? Kunne we misschien een mini-meetingske doen
Ik zeg wel mini, omdat het aantal hardcore-liefhebbers hier beperkt is.
EDIT: Als u niet van het genre houdt, gelieve dan ook geen onzinnige dingen te posten...
En NEE, er worden geen schrale dansmoves filmkes gemaakt 
@ FLANDERS EXPO GENT
- Time: 20:00 - 06:00
- Address: Maaltekouter 1
- Ticketprice: € 25,00 (ex fee)
- More Info: www.b2s.nl
Line up:
- DJ Neophyte & Scott Brown
- Tieum
- Lady Dana
- Nexes
- Promo
- Vince
- Manu le Malin
- Dione
- Paul Elstak
- Live: Evil Activities
- Live: Angerfist
- Host: MC Ruffian
Na al de Jump-parties de laatste tijd toch even deze party van het hardere genre posten
Ik ga zeker aanwezig zijn, maar toch heb ik mijn bedenkingen:Waarom zie ik daar GEEN ENKELE Belgische Dj tussenstaan...
De invasie van de Nederlanders begint stilaan uit te breiden
Niet dat ik dat erg vind, maar er zijn toch ook degelijke Belgische Hardcore Dj's die zeker op dit feest zouden passen (Ik bijvoorbeeld
hehe, jokeske).Wie gaat er nog?? Kunne we misschien een mini-meetingske doen
Ik zeg wel mini, omdat het aantal hardcore-liefhebbers hier beperkt is.EDIT: Als u niet van het genre houdt, gelieve dan ook geen onzinnige dingen te posten...
En NEE, er worden geen schrale dansmoves filmkes gemaakt 
wul ik er deze keer echt wel bij zijn! Vreesde al dazze voorgoed naar nl waren gegaan..
mr niet dus! Dr kannek alleen ma blij om zijn..
artiesten ze het dan hebben weet ik ni, ma eerlek gezegd vindk het ook ni zoo belangrijk welke nationaliteit de persoon achter de draaitafels heeft.. En wat het publiek betreft, hoe meer hollanders hoe meer vreugd, toch..?
roelen!! En 's raar om Dana nu weer op deze affiche te zien staan.. da ze op Qlimax dan ook ma hardcore draait e! 

)
We zullen wel zien zeker he... idd zoals devon zegt klapke met de mensen doen he