HAPPYGAP
Legacy Member
Te koop wegens aankoop flat.
Ieder bod is een bod.
Goed voor op kot, eventueel gratis meubel(alu en glas)
Zeer zwaar dus niet voor op eender welk plankje te zetten.
Enkel afhalen.
Brengen kan ook mits meerprijs en voorschot.
Echt deze vervoer je maar 1 keer. minstens met 2 a 3 man om deze in de wagen te krijgen.
Als de afspraak en bod mij aanstaan dan kan hij direct weg.
foto google eens op Thomson Scenium 32WF64E
Ieder bod is een bod.
Goed voor op kot, eventueel gratis meubel(alu en glas)
Zeer zwaar dus niet voor op eender welk plankje te zetten.
Enkel afhalen.
Brengen kan ook mits meerprijs en voorschot.
Echt deze vervoer je maar 1 keer. minstens met 2 a 3 man om deze in de wagen te krijgen.
Als de afspraak en bod mij aanstaan dan kan hij direct weg.
foto google eens op Thomson Scenium 32WF64E
(verdiepen/trappen etc)
)
)