Archief - TV Thomson Scenium 32WF64E 81cm 100Hz flat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Ik verkoop mijn Thomson Scenium 32WF64E 100Hz flat TV.

- 81cm 100Hz flat screen in perfekte staat.
- Front AV in/Super video in.
- Back 3x AV in/1x Audio out.
- Virtual surround sound.
- Teletext
- Schitterend beeld!
- ...

Alles in perfekte staat, alleen wat af te stoffen!

Zelf genomen foto's:
http://users.skynet.be/vidiot/9lives/Thomson/DSC_0043.JPG
http://users.skynet.be/vidiot/9lives/Thomson/DSC_0044.JPG
http://users.skynet.be/vidiot/9lives/Thomson/DSC_0045.JPG

Minimumprijs is 500€.
Vragen staat vrij!

Big.loco.poco

Legacy Member
Ouderdom? factuur?

Wil je topic niet afbreken maar 500e heb je al een Samsung LCD TV NIEUW :) Kan je me dan zeggen wat er zo speciaal is aan de jouwe?

RocKer

Legacy Member
Idd,500€ is wa veel,als je er 100€ voor krijgt zal je mogen lachen,trouwens zo zijn er hier al verkocht,100Hz tv's zelfs voor minder als ik het nog weet.

Maar zoals gezegd,wat is er dan speciaals aan dat je 500€ verantwoord is.

Ik heb wel intresse,maar niet voor die prijs.

Annebel123

Legacy Member
Idd, voor die prijs koop je al een nieuwe "grotere" en HD-ready tv...
Anyway, wie niet waagt... lol

vidiot

Legacy Member
Als ervaren verkoper heb ik uiteraard de 2dehands markt bekeken en gezien wat deze toestellen waard zijn. TV kijken op dit toestel vergelijken met TV op een LCD is absurd, met een plasma kan wel. En Samsung ga ik ook niet vergelijken met Thomson. Ik heb het over TV kijken en console gamen bv, niet over HD. Beeldbuizen als deze worden niet meer gemaakt.
Voor 500€ een grotere HD-ready, 't zal goei marchandise zijn.
Voor 100€ verkoop ik hem zeker niet.

vinteg

Legacy Member
dude je mag gerust zijn. de mensen hebben gelijk hoor. ik heb destijds een 28" panasonic 100Hz (een van de betere CRT merken destijds) verkocht voor 125€. da jij het goeie marchandies vind kan wel zijn, maar dan raad ik u ook aan om hem bij te houden. mijne panasonic had in zennen tijd ook 800€ gekost maar so be it.
en gamen gebeurt nu eenmaal ook in HD dezer dagen.

vidiot

Legacy Member
Doe uw 800€ x2 en ge zit bijna aan de nieuwprijs van deze Thomson. En 28" is geen 32".
TV is ongeveer 5 jaar oud, waarvan de laatste 2 jaar amper gebruikt.
Ik game ook al 1,5 jaar in HD/component hoor ;) maar dat is niet weggelegd voor de gewone student of mensen die geen geld over hebben voor in se iets dwaas als een TV. Een deftig HD toestel kost al gauw 1500€.

vinteg

Legacy Member
tjah maar wat denk je dat een student nu gaat kopen. een 32" lcdtv waar hij direct ook zen computer aan kan hangen en degelijk kan gebruiken als monitor of een oude CRT bak die meer kost als een goedkope HDready lcd en bovenstaande functies niet heeft. der zijn trouwens ook veel studenten die niet eens een kabelaansluiting hebben in hun kot :)
en idd 28" is geen 32". daarmee da hij ook goekoper was. mijne was trouwens nog maar 2 jaar oud.

vidiot

Legacy Member
Wie haalt deze prachtige TV op? (extra mankracht te voorzien!)

:applause:

Evil Force

Legacy Member
450e krijg je hem nooit voor weg hoor vidiot.
Met alle respect, ik wil je topic niet neerhalen ofzo, maar het is wat het is.

(consider it as a free up)

vidiot

Legacy Member
Tja we zien wel, hij staat nog steeds niet in de weg. Het is ook geen prulletv van 800€ hé, heeft 2000€ gekost.
Er kan ook geboden worden maar wreed lager dan 400€ gaat hij toch niet weg.

n.t

Legacy Member
RocKer zei:
Idd,500€ is wa veel,als je er 100€ voor krijgt zal je mogen lachen,trouwens zo zijn er hier al verkocht,100Hz tv's zelfs voor minder als ik het nog weet.

Maar zoals gezegd,wat is er dan speciaals aan dat je 500€ verantwoord is.

Ik heb wel intresse,maar niet voor die prijs.

Effe de verkoper hier steunen, dit is geen lowbudget TV en bijgevolg is uw 100€ als prijs ook wel totaal belachelijk :wtf:
Ik heb mijn samsung 32" juist verkocht voor 225€, wat imo niet eens overdreven veel is. Daar mag je gerust die low budget LCD's van 500€ naastzetten hoor. We zullen zien naar welke het liefst gekeken wordt :)
500€ is misschien een beetje overpriced, maar 100€ is ook wel echt lachwekkend.
Verkoper, beschouw dit maar als een gratis upje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan