Archief - tv met probleem te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
hallo

wij hebben al een tijdje een vervelend probleem met onze tv, maar daar meer later over, vandaag zijn we achter een LCD geweest dus deze mag buiten

even wat foto's:

voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0002-1.jpg

rechter achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0003.jpg

linker achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0005.jpg

achterkant centraal:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0004.jpg

linker voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0006-1.jpg

rechter voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0007-1.jpg

beter teveel foto's als te weinig é ;)

merk: SBR
aankoopdatum: eind 1994

het probleem: als je op de knop duwt om deze aan te zetten, piept deze wat (slecht contact wss) en het lampje geraakt met veel moeite aan, wij duwden dan altijd op bv nr 1 en dan brand het lampje volledig en dan pas kun je hem aanzetten ( soms moet je wel wat geduld hebben voor dit werkt) onze stroom was uitgevallen en we wilden niet ermee terug gaan ( reparatie kost wat te veel) dus direct nen nieuwen

als er nog vragen of opmerkingen zijn ----> shoot !

samengevat: enkel om aan te zetten is het een probleem, eenmaal als je de tv uitzet ( niet me de knop maar met afstandsbediening, zodat het knopje nog brand is er geen probleem om deze terug aan te zetten)

misschien dat een handige harry dit probleem kan maken, voor de rest werkt dit toestel perfect, mooi beeld,teletekst ( met afstandbediening van Philips)

ik zou er graag toch nog €50 van willen hebben.

af te halen in Wetteren
kan tegen kleine vergoeding gebracht worden in een straal van +- 50 km

hummel

Legacy Member
sorry ze maar voor 50 euro geraakt ge da nooit kwijt
als ge hem voor niks zou wegdoen zou ge hem misschien nog nie dadelijk kwijt zijn

Razer

Legacy Member
voor niks gaat enkel de zon op en onder

vergeet nie:

Code:
Off-Topic is een fenomeen die op zo een groot forum sterk aanwezig is,vandaar dat we er streng op toezien.
Alles wat voorkomt in de thread die geen bod of vraag is gericht naar of over het object , die geen prijsaanduiding met belgische link is, die geen info verschaft die kan wijzen op afpersing, afzetting of bedriegerij is, zien we als off-topic.

dus geen off topic meer aub
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan