Razer
Legacy Member
hallo
wij hebben al een tijdje een vervelend probleem met onze tv, maar daar meer later over, vandaag zijn we achter een LCD geweest dus deze mag buiten
even wat foto's:
voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0002-1.jpg
rechter achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0003.jpg
linker achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0005.jpg
achterkant centraal:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0004.jpg
linker voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0006-1.jpg
rechter voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0007-1.jpg
beter teveel foto's als te weinig é
merk: SBR
aankoopdatum: eind 1994
het probleem: als je op de knop duwt om deze aan te zetten, piept deze wat (slecht contact wss) en het lampje geraakt met veel moeite aan, wij duwden dan altijd op bv nr 1 en dan brand het lampje volledig en dan pas kun je hem aanzetten ( soms moet je wel wat geduld hebben voor dit werkt) onze stroom was uitgevallen en we wilden niet ermee terug gaan ( reparatie kost wat te veel) dus direct nen nieuwen
als er nog vragen of opmerkingen zijn ----> shoot !
samengevat: enkel om aan te zetten is het een probleem, eenmaal als je de tv uitzet ( niet me de knop maar met afstandsbediening, zodat het knopje nog brand is er geen probleem om deze terug aan te zetten)
misschien dat een handige harry dit probleem kan maken, voor de rest werkt dit toestel perfect, mooi beeld,teletekst ( met afstandbediening van Philips)
ik zou er graag toch nog €50 van willen hebben.
af te halen in Wetteren
kan tegen kleine vergoeding gebracht worden in een straal van +- 50 km
wij hebben al een tijdje een vervelend probleem met onze tv, maar daar meer later over, vandaag zijn we achter een LCD geweest dus deze mag buiten
even wat foto's:
voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0002-1.jpg
rechter achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0003.jpg
linker achterkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0005.jpg
achterkant centraal:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0004.jpg
linker voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0006-1.jpg
rechter voorkant:
http://i164.photobucket.com/albums/u16/razerr/PICT0007-1.jpg
beter teveel foto's als te weinig é
merk: SBR
aankoopdatum: eind 1994
het probleem: als je op de knop duwt om deze aan te zetten, piept deze wat (slecht contact wss) en het lampje geraakt met veel moeite aan, wij duwden dan altijd op bv nr 1 en dan brand het lampje volledig en dan pas kun je hem aanzetten ( soms moet je wel wat geduld hebben voor dit werkt) onze stroom was uitgevallen en we wilden niet ermee terug gaan ( reparatie kost wat te veel) dus direct nen nieuwen
als er nog vragen of opmerkingen zijn ----> shoot !
samengevat: enkel om aan te zetten is het een probleem, eenmaal als je de tv uitzet ( niet me de knop maar met afstandsbediening, zodat het knopje nog brand is er geen probleem om deze terug aan te zetten)
misschien dat een handige harry dit probleem kan maken, voor de rest werkt dit toestel perfect, mooi beeld,teletekst ( met afstandbediening van Philips)
ik zou er graag toch nog €50 van willen hebben.
af te halen in Wetteren
kan tegen kleine vergoeding gebracht worden in een straal van +- 50 km
