Archief - [TR] [TK] HTC Hero White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Met spijt in het hart moet ik van dit prachtig toestel afstand doen.
De syncing met een mac is gewoon niet goed, vooral op het vlak van iCal.

Ik vind het op vele vlakken een veel beter toestel dan een iPhone maar zou toch terug willen overstappen naar een omdat het gewoon perfect synct met mijn mac.

Deze komt uit NL en is niet vergezeld van een bon maar de garantie verloopt via IMEI bij HTC.

Alle accessoires zijn er bij alsook een invisible shield voor de voor- en achterkant.

Liefst ruilen tegen een iPhone.

Kopen mag ook.

Min. 290 excl. en meeneem is 325 excl.

EDIT: staat ook op tweedehands.be

Dider

Legacy Member
Ik heb een Iphone 2G 8GB in goeie staat die ik wel wil ruilen + opleg van mij!

Vochtig

Legacy Member
Meeneem ligt nog altijd wat te hoog (400-75% = 300 €). Enfin.
Hoe vindt u dit toestel tgo iPhone, want ik ben aan het twijfelen tussen 3 toestellen om aan te kopen eigenlijk.
Hoe goed is die batterij en die Android interface ?

Grts

anthony8400

Legacy Member
Vochtig zei:
Meeneem ligt nog altijd wat te hoog (400-75% = 300 €). Enfin.
Hoe vindt u dit toestel tgo iPhone, want ik ben aan het twijfelen tussen 3 toestellen om aan te kopen eigenlijk.
Hoe goed is die batterij en die Android interface ?

Grts
Wel voor 325 mag deze weg.

Ik vind de interface subliem. Het is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen.
Door de toevoeging van HTC's eigen TouchFLO wordt het er alleen maar mooier op (de standaard Android interface vind ik wat oubollig).
De batterij is alleszins stukken beter dan de iPhone 3G die ik had.

Ik vind het een enorm prettige telefoon in omgang maar ik mis het sync gemak met een mac.

superjeltsin zei:
:p... Bijna juist...

Geinteresseerd in een ruil met een Xperia X1?

MVG

Neen, dank je :-)

Vochtig

Legacy Member
Oké, Ik ga het even volgen en alles op een rijtje zetten en ik zal deze avond misschien een bod doen :)
Alvast bedankt voor de uitleg :)

Mvg

anthony8400

Legacy Member
Vochtig zei:
Oké, Ik ga het even volgen en alles op een rijtje zetten en ik zal deze avond misschien een bod doen :)
Alvast bedankt voor de uitleg :)

Mvg

Je hebt een PM :-)

YannickM

Legacy Member
heb zelf een iphone 3GS maar ben aan't twijfelen om te switchen naar de hero. Zit zelf met mb pro en zou dus idd ook wel deftige sync willen hebben. Valt ical niet te syncen met google calendar dan?

anthony8400

Legacy Member
YannickM zei:
heb zelf een iphone 3GS maar ben aan't twijfelen om te switchen naar de hero. Zit zelf met mb pro en zou dus idd ook wel deftige sync willen hebben. Valt ical niet te syncen met google calendar dan?
Jawel, ik heb er vanmorgen aan zitten prutsen en het werkt perfect.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je in je Gmail-agenda dezelfde labels opstelt zoals in je iCal, dat was dus mijn fout.

Dus als je bv. School, examens en werk als labels hebt staan in je iCal is het vereist dat je deze ook in je gmail zet.

Heb dit vanmorgen uitvoerig getest en het werkt (heb overal eens iets gewijzigd, verwijderd en toegevoegd en het bleef correct syncen).

Dus dat probleem is van de baan, contacten worden ook goed gesynct.

Conclusie: al gelijk perfect synchroniseerbaar met mac.

crashbe

Legacy Member
anthony8400 zei:
Jawel, ik heb er vanmorgen aan zitten prutsen en het werkt perfect.

Je moet er gewoon voor zorgen dat je in je Gmail-agenda dezelfde labels opstelt zoals in je iCal, dat was dus mijn fout.

Dus als je bv. School, examens en werk als labels hebt staan in je iCal is het vereist dat je deze ook in je gmail zet.

Heb dit vanmorgen uitvoerig getest en het werkt (heb overal eens iets gewijzigd, verwijderd en toegevoegd en het bleef correct syncen).

Dus dat probleem is van de baan, contacten worden ook goed gesynct.

Conclusie: al gelijk perfect synchroniseerbaar met mac.

Verkoop je 't dan nog steeds ?
Mvg

anthony8400

Legacy Member
Up 2.3

Meeneemprijs is verlaagd naar 325

Er zit momenteel wel een optie op, maar die gast kan niet direct betalen.
Dus wie direct kan betalen ...

YannickM

Legacy Member
is die minimum al geboden? 290 dan alvast :)
en betalen kan ik zo :D

Thin Liz

Legacy Member
Even terzijde, het syncen met andere toestellen is waarschijnlijk een tijdelijk probleem van de HTC Hero en Magic. Ik heb die laatste en ik zit met hetzelfde (wel met PC en syncen via andere GSM's). Onlangs heb ik op een Androidforum gelezen dat ze er aan bezig zijn om dat op te lossen via een update...

anthony8400

Legacy Member
Thin Liz zei:
Even terzijde, het syncen met andere toestellen is waarschijnlijk een tijdelijk probleem van de HTC Hero en Magic. Ik heb die laatste en ik zit met hetzelfde (wel met PC en syncen via andere GSM's). Onlangs heb ik op een Androidforum gelezen dat ze er aan bezig zijn om dat op te lossen via een update...

Het syncen lukt ook perfect met Spanning Sync!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan