anthony8400
Legacy Member
Met spijt in het hart moet ik van dit prachtig toestel afstand doen.
De syncing met een mac is gewoon niet goed, vooral op het vlak van iCal.
Ik vind het op vele vlakken een veel beter toestel dan een iPhone maar zou toch terug willen overstappen naar een omdat het gewoon perfect synct met mijn mac.
Deze komt uit NL en is niet vergezeld van een bon maar de garantie verloopt via IMEI bij HTC.
Alle accessoires zijn er bij alsook een invisible shield voor de voor- en achterkant.
Liefst ruilen tegen een iPhone.
Kopen mag ook.
Min. 290 excl. en meeneem is 325 excl.
EDIT: staat ook op tweedehands.be
De syncing met een mac is gewoon niet goed, vooral op het vlak van iCal.
Ik vind het op vele vlakken een veel beter toestel dan een iPhone maar zou toch terug willen overstappen naar een omdat het gewoon perfect synct met mijn mac.
Deze komt uit NL en is niet vergezeld van een bon maar de garantie verloopt via IMEI bij HTC.
Alle accessoires zijn er bij alsook een invisible shield voor de voor- en achterkant.
Liefst ruilen tegen een iPhone.
Kopen mag ook.
Min. 290 excl. en meeneem is 325 excl.
EDIT: staat ook op tweedehands.be
. Enfin.
... Bijna juist...
