Archief - [TR] Sony Ericsson W950i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hunterken

Legacy Member
ik wil wel ruilen met een V3i..
heb een zilvere en weet iemand met een goude, dus aan jou nog de keuze se =)

edit: de goude is niet beschikbaar =p
dusjah, de zilvere heb ik te ruil =)

Spectre

Legacy Member
perfecte staat?

foto's?
wat zit er allemaal bij etc...

heb net een review gelezen en wat kan die gsm eigenlijk meer dan er mooi uitzien?

Hunterken

Legacy Member
pm je e-mailadres effe, dan stuur ik je de foto's
er zit een lader voor in de auto bij, handleiding, doos, hoesje, cd-rom en lader
hij is ongeveer een jaartje oud, amper krasjes (zeker niet op 't scherm)

Hunterken

Legacy Member
Spectre zei:
perfecte staat?

foto's?
wat zit er allemaal bij etc...

heb net een review gelezen en wat kan die gsm eigenlijk meer dan er mooi uitzien?

mp3, camera (van motorola is geweten dat er schitterende foto's uitkomen!) en jah, trendy en fashion uitzicht =)

ook nog wel goede batterij eigenlijk, ongeveer een week bij normaal gebruik

MAXXUR

Legacy Member
hier toch even onze W810i's verdedigen die zeker beter zijn op alle gebieden :p
batterijduur is 2-3x zo lang, 2mpix camera ipv 1.3mpix, autofocus waar de v3i dat niet heeft, LED light ipv geen light en om nog ma te zwijge over de geluidskwaliteit.
+ de w810i is meer waard dan de v3i (180&#8364; <-> 140&#8364;)

(go ruben! :D)

Hunterken

Legacy Member
de w810i kan al gekocht worden 2dehands voor 80 euro =p
geluidskwaliteit moet ik tegenspreken.. motorola is niet meer wat het vroeger was, is nu enorm verbeterd! had vroeger de v3 en had geen goed gevoel bij motorola maar na enkele dagen is dat gevoel aanzienlijk verbeterd.
batterijduur is toch wat overdreven hoor!

Ruben182

Legacy Member
Ik denk eerder dat het andersom is hoor:)
Kijk bv. op ebay naar de afgelopen items
w810i
v3i

Het enigste dat de v3i als voordeel heeft is het design.. (niet dat dit zo geweldig is.. maar ieder zijn menig natuurlijk:) )
Voor de rest is de w810i in alle opzichten beter!

MAXXUR

Legacy Member
heb men w810i te koop gezet, dus bij deze vervalt men bod :p

gl met uw deal :)

Spectre

Legacy Member
als er tegen morgen 20 uur niemand beter geeft dan

W810i + 2 gig kaartje + 20 euro is em voor Ruben

Hunterken

Legacy Member
en als ik er nu eens bij die v3i een geheugenkaartje van 1gb bij gooi?

Spectre

Legacy Member
meh, nu breng je me weer aan het twijfelen. Werkt de MP3-functie goed van die gsm? en gaat de batterij lang genoeg mee als je naar muziek luistert? Kan je met verkenner in de gsm kijken via usb? Kan je het kaartje gebruiken via verkenner als het in de gsm zit?

Grtz

Hunterken

Legacy Member
wat een vragen!
mp3 is mp3, en 't geeft goei geluid (let wel, geen oorkes bij!)
batterij is goed, zelfs na mp3
met verkenner gaat niet maar wel geheugenkaart bij de verkenner gebruiken..

de doos, handleiding en rekening vind ik niet meer, dus 't is de GSM, geheugenkaart en oplader..

Spectre

Legacy Member
op uw foto stonden die accesoires en doos enzo toch nog allemaal? :p
nja, wat een vragen... De ene gsm is de andere niet eh
moet ik zelf motorola oortjes kopen of kan ik gewone oortjes insteken

Ruben182

Legacy Member
lol.. wtf
5min voor 8u zegt em da.
Als ik ni beter wist zou ik denken dat da expres was.
Mja als ge een echte muziekgsm gaat vergelijken met een mp3functie van een motorola.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan